Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorZepa, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:44Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108507
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70727
dc.description.abstractPieredzes darbā “Vizuālā teātra paņēmieni 7. klasei teātra mākslā” apkopota autora pieredze un izstrādāti materiāli temata “Vizuālais teātris” apguvei Rīgas pamatskolā X 2024./2025. mācību gada 2. semestrī. Pētījuma jautājums: kā vizuālā teātra iepazīšana un praktizēšana palīdz 7. klases skolēniem izprast teātra izteiksmes līdzekļus un savas emocijas? Mērķis: izstrādāt un praksē īstenot temata apguves plānu. Darbs sastāv no četrām nodaļām – teorētiskā bāze, plānošana, īstenošana un vērtēšana, kā arī dalīšanās pieredzē. Darba rezultāti apliecina, ka vizuālais teātris ir efektīvs rīks, lai palīdzētu pusaudžiem labāk apzināties un izprast savas emocijas. Ilgtermiņa ietekmes novērtēšanai būtu nepieciešama plašāka pētniecība.
dc.description.abstractIn the experience-based work “Techniques of Visual Theatre for 7th Grade in Drama Class,” the author’s experience and developed materials for teaching the topic Visual Theatre at Riga Primary School X during the second semester of the 2024/2025 academic year are summarized. The research question posed is: How does the exploration and practice of visual theatre help 7th grade students understand various theatrical means of expression and better comprehend their own emotions? The aim of the work is to develop and implement a learning plan for the topic in practice. The work consists of four chapters: theoretical background, planning, implementation, and assessment, as well as sharing of professional experience. The results indicate that visual theatre is an effective tool for helping adolescents become more aware of and understand their emotions. However, broader and more in-depth research over a longer period would be necessary to evaluate long-term effects.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvizuālais teātris
dc.subjectteātra māksla
dc.subject7. klase
dc.subjectizteiksmes līdzekļi
dc.subjectemocionālā izpratne
dc.titleVizuālā teātra paņēmieni 7.klasei teātra mākslā
dc.title.alternativeVisual Theatre Techniques for 7th Grade in Drama Class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige