dc.contributor.advisor | Jurgena, Inese | |
dc.contributor.author | Žirova, Irina | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:04:45Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:04:45Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108515 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70729 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: " Rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju veidošanā pirmsskolas izgIītības iestādē." Darba autore: Irina Žirova. Kvalifikācijas darba apjoms: 62 lpp, 7 tabulas, 12 attēli, 4 pielikumi, 67 izmantoti literatūras avoti. Kvalifikācijas darbu veido divas daļas. Pirmā daļa ir veltīta problēmas teorētiskajam pamatojumam: sociālo prasmju būtības raksturojumam, to noteikšanas kritērijiem un rotaļai kā metodei 4-5 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanā. Kvalifikācijas darba praktiskajā daļa tika veikts empīrisks pētījums. Pētījuma rezultāti deva atbildi uz kvalifikācijas darba jautājumu: Kā rotaļas palīdz veidot 4-5 gadus vecu bērnu sociālās prasmes? Pamatojoties uz kvalifikācijas darba materiāliem, tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Kvalifikācijas darbs balstās uz R.Andersones, C. Saarni, S.A. Denham, N. Eisenberg un citu autoru teorētiskajām atziņām. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, pirmsskola, 4-5 gadus vecu bērni, sadarbība, konfliktsituāciju risināšana, rotaļa. | |
dc.description.abstract | Title of the Qualification Paper:"The Use of Play in the Development of Social Skills of 4–5-Year-Old Children in a Preschool Educational Institution." Author of the Paper: Irina Žirova Scope of the Qualification Paper: 62 pages, 7 tables, 12 images, 4 appendices, 67 sources of literature used. The qualification paper consists of two parts: The first part is dedicated to the theoretical justification of the problem: the characteristics of the essence of social skills, their evaluation criteria, and play as a method for developing social skills in 4–5-year-old children. In the practical part of the qualification paper, an empirical study was conducted. The results of the study provided an answer to the main research question of the qualification paper: How does play help to develop social skills in 4–5-year-old children? Based on the materials of the qualification paper, conclusions were drawn and proposals were made.The qualification paper is based on the theoretical insights of R. Andersone, C. Saarni, S. A. Denham, N. Eisenberg, and other authors. Keywords: social skills, preschool, 4–5-year-old children, cooperation, conflict resolution, plays | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | sociālās prasmes | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | 4-5 gadus vecu bērni | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | konfliktsituāciju risināšana | |
dc.title | Rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju veidošanā pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | The use of toys in developing social skills in 4-5 year old children in a preschool educational institution | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |