Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorGucaļuka, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:45Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:45Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108527
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70732
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “3 - 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana didaktiskajās rotaļās”. Darba autore: Irina Gucaļuka Kvalifikācijas darba apjoms: 40 lpp. (bez pielikumiem), 5 tabulas, 10 attēli, 3 pielikumi, izmantoti 25 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika veikta zinātniskās literatūras analīze par iztēli, dots didaktiskās rotaļas skaidrojums un tās iespējas iztēles attīstībā zinātnieku skatījumā, kā arī dots 3 – 4 gadīgo bērnu attīstības likumsakarības raksturojums. Kvalifikācijas darba otrajā daļā tika veikts empīrisks pētījums, kura rezultāti deva praktisku atbildi uz pētījuma jautājumu: Kādas ir didaktiskās rotaļas iespējas 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstībā? Pamatojoties uz kvalifikācijas darba materiāliem, tika izdarīti secinājumi un izstrādāti praktiskie ieteikumi pirmsskolas skolotājiem bērnu iztēles veicināšanai. Kvalifikācijas darbs balstās uz Botirovas, Z., Bubovičas, J., Carrik, M., Dzinteres, D., Stangaines, I., Žuravinas, A. un citu autoru teorētiskajām atziņām. Izstrādātajiem ieteikumiem pirmsskolas skolotājiem bērnu iztēles veicināšanā ir praktiskā nozīme darbā ar 3 – 4 gadus veciem bērniem. Atslēgas vārdi: iztēle, veicināšana, attīstība, rotaļa, didaktiskā rotaļa.
dc.description.abstractTopic of the qualification paper: “ Promotion of imagination developmentof 3 - 4 years old children in didactic game” Author of qualification paper: Irina Gucaļuka Volume of the qualification paper: 40 pages (withoutappendices), 5 tables, 10 pictures, 3 appendices, 25 literature sources are used. The first part of the qualification paper analyzed the scientific literature on imagination, provided an explanation of didactic game and its potential for the development of imagination from the point of view of scientists, and also provided a description of the regularities of the development of 3-4 years old children. In the second part of the qualification paper, an empirical study was conducted, the results of which provided a practical answer to the research question: What are the potentials of didactic game in the development of the imagination of 3-4 years old children? Based on the materials of the thesis, conclusions were drawn and practical recommendations were developed for preschool teachers to promote children's imagination. The qualification paper is based on the theoretical knowledge of Botirovas, Z., Bubovičas, J., Carrik, M., Dzinteres, D., Stangaines, I., Žuravinas, A. and other authors. The developed recommendations for preschool teachers in promoting children's imagination have practical significance in working with 3-4 years old children. Keywords: imagination, promotion, development, game, didactic game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectIztēle
dc.subjectVeicināšana
dc.subjectDidaktiskā rotaļa
dc.subjectAttīstība
dc.subjectRotaļa
dc.title3-4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana didaktiskajās rotaļās
dc.title.alternativePromotion of imagination development of 3 – 4 years old children in didactic game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record