dc.contributor.advisor | Šūmane, Ilze | |
dc.contributor.author | Strikmane, Evija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:04:48Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:04:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108561 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70743 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: Gaismas galda izmantošana 3 - 4 gadīgu bērnu valodas prasmju veicināšanai pirmsskolas izglītībā. Kvalifikācijas darba autors: Evija Strikmane Kvalifikācijas darba vadītājs: Dr. Paed. Ilze Šūmane Pētījuma mērķis: pētīt gaismas galda izmantošanas iespējas un efektivitāti 3 - 4 gadīgu bērnu valodas prasmju veicināšanā pirmsskolas izglītībā, balstoties uz teorētiskiem un praktiskiem pētījumiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: 1.Teorētiskā daļā. Teorētiskās literatūras analīze par 3 – 4 gadus vecu bērnu valodas attīstību. Tajā ir iekļauta analīze par valodas attīstības raksturojumu, vārdu krājumu 3 – 4 gadu vecumā un vārdu krājuma pilnveides iespējām izmantojot gaismas galdu. 2.Empīriskā pētījuma daļa. Pētījums par 3 -4 gadus vecu bērnu valodas prasmju attīstību izmantojot gaismas galdu. Praktiskā darbā pielietotas dažādas spēles uz gaismas galda bērna valodas prasmju attīstībai. Analīze un apkopojums par pedagoģiskajā procesā iegūtajiem rezultātiem. Atslēgas vārdi: gaismas galds, pirmsskolas izglītība, valodas attīstība, 3 - 4 gadīgi bērni, pedagoģija, interaktīvas mācību metodes. Kvalifikācijas darba apjoms: 42 lpp., 4 tabulas, 9 attēli, 22 literatūras avoti, 5 pielikumi. | |
dc.description.abstract | Title of the qualification paper: The Use of a Light Table to Promote Language Skills in 3 – 4-Year-Old Children in Preschool Education Author of the qualification paper: Evija Strikmane Supervisor of the Qualification Paper: Dr. Paed. Ilze Šūmane Research Aim: To explore the possibilities and effectiveness of using a light table to promote language skills in 3 – 4-year-old children in preschool education, based on theoretical and practical research. The qualification paper consists of two parts: 1.Theoretical part. An analysis of theoretical literature on the language development of 3 to 4-year-old children. This section includes an analysis of the characteristics of language development, vocabulary at the age of 3 – 4, and possibilities for vocabulary enhancement through a light table. 2.Empirical research part. This is a study on the development of language skills in 3–4-year-old children using a light table. Somebody applied various light table games in practical activities to support the development of children’s language skills. The results obtained during the pedagogical process are analyzed and summarized. Keywords: light table, preschool education, language development, 3 – 4-year-old children, pedagogy, interactive teaching methods. Length of the Qualification Paper: 42 pages, 4 tables, 9 illustrations, 22 literature sources, 5 appendixes | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | gaismas galds | |
dc.subject | pirmsskolas izglītība | |
dc.subject | valodas attīstība | |
dc.subject | 3 - 4 gadīgi bērni | |
dc.subject | pedagoģija | |
dc.title | Gaismas galda izmantošana 3-4 gadīgu bērnu valodas prasmju veicināšanai pirmsskolas izglītībā | |
dc.title.alternative | The Use of a Light Table to Promote Language Skills in 3 – 4-Year-Old Children in Preschool Education | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |