Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorBremane, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:49Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108581
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70746
dc.description.abstractDiplomdarbā aplūkota daļas izpratnes veidošanās 4.klasēs tematā “ko nozīmē daļa no veselā?”. Daļu apguve ir viena no sarežģītākajām tēmām pamatskolā, tādēļ tās apguves izpētes process ir īpaši svarīgs. Šajā darbā apskatīts daļas jēdziens un daļas izpratnes veidošanās process, novērtēts skolēnu izpratnes līmenis un skolēnu izvēlēto uzdevumu risināšanas stratēģiju ietekme uz pārbaudes rezultātiem. Darbs sastāv no 3 nodaļām un 14 pielikumiem. Darbā izmantoti 25 literatūras avoti, 49 attēli un 6.tabulas.
dc.description.abstractThis study examinates development of fraction understanding in 4th grade within the topic “what does a part of a whole mean?”. Learning fractions is one of the most complex topics in elementary school, which is why the process of studying its acquisition is especially important. This work explores the concept of a fraction and the process of developing an understanding of fractions, evaluates students' level of comprehension, and analyzes the impact of students’ chosen problem-solving strategies on assessment results. The thesis consists of 3 chapters and 14 appendices. It includes 25 literature sources, 49 figures, and 6 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdaļas jēdziens
dc.subjectdaļas izpratne
dc.subjectdaļa no veselā
dc.subjectuzdevumu risināšanas stratēģijas
dc.subjectpart of a whole
dc.titleDaļas izpratnes veidošana matemātikā 4.klasēs
dc.title.alternativeForming of fraction-awareness in mathematics grade 4.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record