Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorKūla, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:49Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108588
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70748
dc.description.abstractAtgriezeniskās saites sniegšana ir process, kura ietvaros skolēni sniedz ieskatu par savu sniegumu, veicot uzdevumus, pārbaudes darbus un citas mācību aktivitātes. Šī diplomdarba mērķis ir izpētīt metodes, kas var palīdzēt uzlabot profesionālās vidusskolas skolēnu atgriezeniskās saites sniegšanas prasmes angļu valodas stundās. Pētījumā izmantotā metode ir gadījuma izpēte, un datu ievākšanas instrumenti ir anketa angļu valodas skolotājiem, skolotājas dienasgrāmata un skolēnu rakstiskās un mutiskās atgriezeniskās saites ieraksti. Anketas rezultāti liecina, ka angļu valodas skolotāji stundās pārsvarā izmanto rakstiskās un mutiskās atgriezeniskās saites metodes. Skolēnu rakstiskās un mutiskās atgriezeniskās saites ierakstu un skolotājas dienasgrāmatas analīze liecina, ka visefektīvākās skolēnu atgriezeniskās saites sniegšanas metodes ir savienošana un grupu diskusijas. Turklāt skolēnu atgriezeniskās saites sniegšanas prasmes uzlabojas, ja tās tiek pastāvīgi praktizētas.
dc.description.abstractFeedback giving is the process by which students give insight into their performance on academic tasks, assessments and other learning activities. The aim of this Diploma Paper is to explore methods that can help to improve professional secondary school students’ feedback giving skills in English lessons. The research method employed is a case study, and the data collection tools are a questionnaire for English teachers, a teacher’s journal and students’ written and oral feedback recordings. The questionnaire results indicate that English teachers mostly use written and oral feedback methods in English lessons. The analysis of students’ written and oral feedback recordings and the teacher’s journal shows that the most effective feedback giving methods are matching and group discussions. Furthermore, students’ feedback giving skills improve when subjected to consistent practice.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectprofesionālās vidusskolas skolēni
dc.subjectangļu valodas stundas
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.subjectprasmes
dc.subjectatgriezeniskās saites sniegšana
dc.titleMetodes skolēnu atgriezeniskās saites sniegšanas prasmju pilnveidei angļu valodas stundās profesionālā vidusskolā
dc.title.alternativeMethods for Improving Students' Feedback Giving Skills During English Lessons in Professional Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige