dc.contributor.advisor | Auziņa, Anita | |
dc.contributor.author | Vasiļevska, Anna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:04:49Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:04:49Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108590 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70749 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba „Metodes 4. klases skolēnu pārbaudes darbu rakstiskās daļas kļūdu labošanas prasmju attīstībai angļu valodā” mērķis ir izpētīt, kādas metodes var sekmēt 4. klases skolēnu pārbaudes darbu rakstiskās daļas kļūdu labošanas prasmju attīstību angļu valodā. Darba teorētiskajā daļā aprakstīta kļūdu labošanas loma mācīšanās procesā, svešvalodas mācīšanas kontekstā, valodas kļūdu klasifikācija un prioritātes un rakstisko kļūdu labošanas metodes un pieejas. Darba empīriskajā daļā ir aprakstīts gadījuma pētījums kļūdu labošanas metodes ieviešanai angļu valodas kā pirmās svešvalodas stundās 4. klasē, 20 skolēnu grupā. Izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: skolēnu anketa pirms pārbaudes darba, skolēnu rakstiskās daļas pārbaudes darbi un to kļūdu labojumi atbilstoši kritērijiem un skolēnu anketa pēc pārbaudes darba. Skolēnu atsauksmes liecina, ka kļūdu labošana veicina pārdomātāku attieksmi pret savām kļūdām un palīdz labāk izprast savas valodas grūtības. | |
dc.description.abstract | The aim of the Diploma Paper “Methods to Develop Students’ Error Correction Skills in English Written Tests for Grade 4” is to explore what methods can help to develop Grade 4 students’ error correction skills in English written tests. The theoretical part of the Diploma Paper describes the significance of the written part of tests in the language learning process, approaches to developing writing skills in a foreign language, the positive and negative aspects of errors, error analysis: causes and reasons and error correction methods. The empirical part of the Diploma Paper describes the case study focusing on the implementation of peer correction, direct and independent error correction methods in English classes as the first foreign language in the 4th grade, with a group of 20 students. The data collection methods were as follows: student questionnaires before and after written test, students’ written tests and their error corrections completed according to evaluation criteria. Student feedback shows that self-correction encourages a more thoughtful attitude toward their mistakes and helps them understand their own language challenges better. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | metode | |
dc.subject | pārbaudes darbs | |
dc.subject | 4. klases skolēni | |
dc.subject | kļūdu labojums | |
dc.subject | svešvaloda | |
dc.title | Metodes 4.klases skolēnu pārbaudes darbu rakstiskās daļas kļūdu labošanas prasmju attīstībai angļu valodā | |
dc.title.alternative | Methods to Develop Students’ Error Correction Skills in English Written Tests for Grade 4 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |