Pirkstiņrotaļas kā 2-3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicinātājas
Author
Dāvidsone, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Jurgena, Inese
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore – Sintija Dāvidsone Darba nosaukums – Pirkstiņrotaļas kā 2-3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicinātājas. Mērķis – teorētiski noskaidrot un empīriski pārbaudīt, kā pirkstiņrotaļas veicina pašapkalpošanās prasmes 2-3 gadīgiem bērniem. Pētījuma saturs un rezultāti – pirkstiņrotaļas veicinās pašapkalpošanās prasmes 2-3 gadīgiem bērniem, ja pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi integrēs pirkstiņrotaļas 2-3 gadīgu bērnu ikdienas rutīnā; veicinās sīkās motorikas attīstību; pirkstiņrotaļās apvienos valodu (skaitāmpantus) ar kustībām; pirkstiņrotaļas demonstrēs lēni un ar atkārtojumu; pirkstiņrotaļas piedāvās atkarībā no katra bērna sīkās motorikas spējas. Kvalifikācijas darbs ir uzrakstīts uz 30 lpp, tas ietver 9 attēlus, 9 tabulas, darbā izmantoti 38 literatūras avoti un pievienoti 5 pielikumi. Author of the qualification work – Sintija Dāvidsone Title of the qualification work – Fingerplay Activities as a Means of Promoting Self - Care Skills in 2 - to 3 - Year - Old Children. Purpose of work - to theoretically investigate and empirically tested how fingerplay promote self-care skills in 2-3 year old children. Research content and results – fingerplay will promote self-care skills in 2-3 year old children if preschool educators integrate fingerplay into the daily routine of 2-3 year old children; promote the development of fine motor skills; fingerplay will combine language (counting rhymes) with movements; fingerplay will be demonstrated slowly and with repetition; fingerplay will be offered depending on each child's fine motor skills. The qualification work is written on 30 pages, it includes 9 figures, 9 tables, are used 38 literature sources and added 5 appendices.