Show simple item record

dc.contributor.advisorFrīdmane, Daila
dc.contributor.authorReimartus, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:54Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108650
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70768
dc.description.abstractAutors: Laura Reimartus Tēma: Pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība jaunākā vecumposma bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanā Darba vadītāja: Mg. paed. Daila Frīdmane Mērķis: izpētīt, kā vecāku un pedagogu sadarbība ietekmē mazu bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstību. Darba teorētiskajā daļā aplūkoti bērna attīstības aspekti, pašapkalpošanās prasmes un sadarbība ar ģimeni. Empīriskajā daļā veikts pētījums, izmantojot anketēšanu, strukturētu novērošanu un četrus mēnešus ilgu pedagoģisko izmēģinājumu. Izstrādāti informatīvi bukleti un vizuāli materiāli. Rezultāti rāda – bērna prasmes uzlabojas, ja vecāki saņem saprotamu un praktisku atbalstu. Atslēgvārdi: pirmsskola, sadarbība, pašapkalpošanās, jaunākais vecumposms, metodiskie materiāli Apjoms: 40 lpp., 16 att., 5 tab., 18 lit. avoti, 5 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor: Laura Reimartus Title: Collaboration Between Preschool Teachers and Parents in Promoting Self-Care Skills Among Young Children Supervisor: Mg. paed. Daila Frīdmane Objective: To examine how cooperation between teachers and parents affects the development of young children's self-care skills. The study analyzes the significance of collaboration between educators and families in child development. The theoretical part reviews aspects of early childhood development, self-care skills, and family involvement. The empirical part includes a study using questionnaires, structured observation, and a four-month pedagogical intervention. Informative booklets and visual cards were developed. Results show that children's skills improve when parents receive clear, practical support. Keywords: preschool, cooperation, self-care, early childhood, methodological materials Scope: 40 pages, 16 figures, 5 tables, 18 sources, 5 appendices
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsadarbība
dc.subjectpašapkalpošanās
dc.subjectjaunākais vecumposms
dc.subjectmetodiskie materiāli
dc.titlePirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība jaunākā vecumposma bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanā
dc.title.alternativeCollaboration Between Preschool Teachers and Parents in Promoting Self-Care Skills Among Young Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record