Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorHakele, Zlata
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:54Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108651
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70769
dc.description.abstractMaģistra darba ietvaros izstrādāts digitāls mācību rīks, kas pielāgots Latvijas pamatskolas skolēniem ebreju vēstures un tradīciju apguvei, balstīts uz stratēģiju “mācīties, skaidrojot”. Pētījumā salīdzinātas trīs pieejas: tradicionālā mācīšana, papīra grāmatiņu veidošana un digitālā rīka izmantošana. Datu ieguve veikta, izmantojot pirmstestus un pēctestus, skolēnu darbu analīzi, novērojumus un intervijas. Pētījumā piedalījās 61 skolēns no trim sestajām klasēm. Rezultāti apliecina digitālā rīka efektivitāti mācību sasniegumu uzlabošanā. Darbā piedāvāti ieteikumi rīka pilnveidei un tā plašākai ieviešanai izglītības procesā.
dc.description.abstractThis master's thesis presents a digital learning tool designed for Latvian primary school students to support the learning of Jewish history and traditions, based on the “learning by teaching” strategy. The study compares three approaches: traditional teaching, the creation of paper books, and the use of the digital tool. Data were collected through pre-tests and post-tests, analysis of student work, observations, and interviews. A total of 61 sixth-grade students from three classes participated in the study. The results confirm the effectiveness of the digital tool in improving learning outcomes. The thesis offers recommendations for further development and broader implementation of the tool in educational settings.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdigitālais mācību rīks
dc.subjectmācīties skaidrojot
dc.subjectebreju svētki
dc.subjectdigitālā stāstniecība
dc.subjectUX
dc.titleDigitālā rīka izstrāde ebreju vēstures un tradīciju apguvei pamatskolas posmā
dc.title.alternativeDesign and Evaluation of a Digital Learning Tool for the Study of Jewish History and Traditions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record