• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stāstītprasmes veicināšana pedagoģiskajā procesā 3-4 gadus veciem bērniem

Thumbnail
View/Open
299-108653-Strade_Alita_as22006.pdf (2.184Mb)
Author
Strade, Alita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Alitas Strades kvalifikācijas darbs “Stāstītprasmes veicināšana pedagoģiskajā procesā 3-4 gadus veciem bērniem” izstrādāts Latvijas Universitātes, Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātē. Pētījuma mērķis ir teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt 3 - 4 gadus vecu bērnu stāstīprasmes veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba hipotēze - 3 - 4 gadus vecu bērnu stāstītprasmes attīstību ir iespējams sekmēt, izmantojot dažādas pedagoģiskās metodes un uzdevumus. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta un analizēta literatūra par stāstītprasmes būtību, 3-4 gadus vecu bērnu stāstītprasmes raksturojumu un pedagoģisko procesu pirmsskolā stāstītprasmes veicināšanai. Darba empīriskajā daļā tika pētīta bērnu stāstītprasme pirms izmēģinājumdarbībām, balstoties uz izvrizītajiem kritērijiem, veiktas izmēģinājumdarbības stāstītprasmes veicināšanai un novērtēta atkārtoti bērnu stāstītprasme balstoties uz izvirzītajiem kritērijiem. Pētījuma bāzi veido pirmsskolas izglītības iestādes “X” 18 bērni vecumā 3 - 4 gadi. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām, septiņām apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un pielikumiem. Darba apjoms ir 46 lapaspuses, darbā ietvertas 6 tabulas, 10 attēli un 3 pielikumi, izmantoti 29 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: stāstītprasme, 3-4 gadus veci bērni, pedagoģiskais process pirmsskolā, runas attīstība.
 
The qualification paper “Promoting Narrative Skills in the Educational Process for Children Aged 3- 4” by Alita Strade was developed at the Faculty of Education and Psychology, University of Latvia. The aim of the study is to theoretically explore and practically evaluate the possibilities for promoting narrative skills in children aged 3 to 4 within the educational process. The research hypothesis states that it is possible to foster narrative skills in children aged 3–4 by applying various pedagogical methods and tasks. The theoretical part of the paper analyzes literature on the nature of narrative skills, the characteristics of speech development in 3–4-year-old children, and pedagogical strategies for enhancing narrative competence in preschool. The empirical part assesses children’s narrative skills before and after the implementation of targeted pedagogical activities, based on predefined assessment criteria, followed by an analysis of the collected data. The research was conducted at the preschool educational institution “X” and involved 18 children aged 3 to 4. The qualification paper consists of two chapters, seven subchapters, conclusions, a list of references, and appendices. The total length of the paper is 46 pages, including 6 tables, 10 figures, and 3 appendices. A total of 29 sources were referenced. Keywords: narrative skills, children aged 3–4, preschool educational process, speech development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70770
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV