Teātra mākslas loma valodas prasmju pilnveidē angļu valodas stundās 1.–2. klasē
Author
Kiseļova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Sidorova, Anna
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs aplūko drāmas metodes izmantošanu angļu valodas mācīšanā 1. un 2. klasē. Pētījuma pamatā ir luga The Treasure of Friendship, kas integrē galvenās valodas prasmes – klausīšanos, runāšanu, lasīšanu un rakstīšanu. Darba ietvaros izstrādāti papildmateriāli (darblapas, spēles), kas sekmē vārdu krājuma un gramatikas apguvi, kā arī veicina skolēnu iesaisti, komunikācijas prasmes un pašpārliecinātību. Novērojumi, videoanalīze un darblapu satura analīze liecina, ka drāmas izmantošana pozitīvi ietekmē skolēnu motivāciju, valodas prasmes un emocionālo attīstību. This paper explores the use of drama methods in teaching English to 1st and 2nd grade students. The research is based on the play The Treasure of Friendship, which integrates key language skills – listening, speaking, reading, and writing. Supplementary materials (worksheets, games) were developed to support vocabulary and grammar acquisition, as well as to enhance student engagement, communication skills, and self-confidence. Observations, video analysis, and worksheet analysis indicate that drama positively influences students’ motivation, language development, and emotional growth.