• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stratēģiju loma skolēnu komunikācijas prasmju uzlabošanā angļu valodā 7. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-108708-Grinberga_Sara.Elizabete_sg24009.pdf (1.805Mb)
Autor
Grīnberga, Sara Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Linde, Inga
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba “Stratēģiju loma skolēnu komunikācijas prasmju uzlabošanā angļu valodā 7. klasē” mērķis ir novērtēt komunikatīvās valodas mācīšanas aktivitātēs izmantoto komunikācijas stratēģiju efektivitāti 7. klases skolēniem angļu valodas stundās komunikācijas prasmju uzlabošanai. Pētījums norisinājās četru nedēļu garumā un tajā piedalījās 26 7. klases skolēni, tostarp vairāki skolēni ar speciālām vajadzībām – viens skolēns ar 56. speciālās izglītības programmas kodu (izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem), viens skolēns ar 58. speciālās izglītības programmas kodu (izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem) un trīs skolēni ar individuālu atbalsta programmu. Pētījuma ietvaros tika analizēti akadēmiskie avoti par komunikācijas prasmju veicināšanu un izvēlētas aktivitātes, kuras tika iekļautas desmit komunikatīvās valodas mācību aktivitātēs, balstoties uz mācību grāmatas tēmām. Šīs aktivitātes tika iekļautas empīriskajā pētījumā, kuru papildināja divas anketas – viena pirms un otra pēc intervences. Rezultāti liecina par skolēnu kopējās pašpārliecinātības uzlabošanos un pozitīvu attieksmi pret komunikatīvo aktivitāšu pastāvīgu iekļaušanu mācību procesā.
 
The study aims to evaluate the effectiveness of communication strategies used in communicative language teaching activities to enhance Grade 7 English as a foreign language (EFL) students’ communication skills. The study was conducted over four weeks and involved 26 Grade 7 students, including several students with special learning needs, one with code 56, one with code 58 and three students with an extra assistance program. The author examined academic resources and selected activities to include in ten communicative language activities based on the topics in the textbook. These activities were implemented in the empirical research, accompanied by two questionnaires, administered before and after the intervention. Results indicate an improvement in learners’ overall confidence and a positive attitude toward the consistent incorporation of communicative activities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70801
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV