• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pašregulētās mācīšanās sistēma zināšanu un prasmju nostiprināšanai kursa Matemātika I noslēgumā 11.  un 12. klašu skolēniem

Thumbnail
Открыть
299-108938-Surnajevs_Juris_js19076.pdf (14.84Mb)
Автор
Surnajevs, Juris
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Lāce, Gunta
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījumā analizēta pašregulētās mācīšanās sistēmas ietekme uz 11. un 12. klašu skolēnu zināšanu un prasmju uzlabošanos kursā Matemātika I, gatavojoties optimālā līmeņa eksāmenam. Tika izstrādāti un aprobēti metodiskie materiāli, kā arī aprakstīts mācību process un tā plānošana. Veikts vadīto konsultāciju apraksts, kā arī veikta skolēnu zināšanu pārbaude un analīze pētījuma praktiskās daļas noslēgumā, tajā skaitā skolēnu anketēšana atgriezeniskās saites saņemšanai par organizēto mācību pasākumu. Rezultāti liecina, ka mācību process palīdzēja strukturēt jau esošās zināšanas un pilnveidot tās. Darbs uzsver plānošanas un skolotāja lomas nozīmību šajā procesā.
 
The research explores the influence of a self-regulated learning system on enhancing the knowledge and skills of 11th and 12th grade students in the Mathematics I course as they prepare for the optimal level exam. The study involved the development and implementation of methodological materials, detailed planning of the learning process, and structured guidance through teacher consultations. Student preformance was evaluated through knowledge assessments, and feedback was collected via questionnaires to gain insights into their learning experience. The findings demonstrate that the structured learning approach supported students in consolidating and advancing their mathematical understanding. The study highlights the critical role of effective planning and teacher involvement in facilitating successful self-regulated learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70842
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV