Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorŠime, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:14Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108940
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70843
dc.description.abstractDarba autore: Liene Šime. Darba nosaukums: Pasaku izmantošana vārdu krājuma bagātināšanā 4-5 gadu veciem bērniem. Pētījuma objekts: Pasaku izmantošana pedagoģiskajā procesā. Pētījuma priekšmets: Vārdu krājumu bagātināšana 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt 4-5 gadu veciem bērniem vārdu krājuma bagātināšanu izmantojot pasakas. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Pirmajā daļā tiek analizēta zinātniskā, metodiskā literatūra par valodu un pasaku bērna vārdu krājuma bagātināšanai. Gan teorētiski ,gan praktiski tiek pētītas pasakas vārdu krājuma izmantošanai. Otrajā daļā apskatīts un aprakstīts empīriska pētījums un analizēti iegūtie rezultāti. Atslēgvārdi: Pasaka, vārdu krājums, 4-5 gadus veci bērni, valoda. Darba tapšanā ir iekļauts 21 literatūras avots, 5 tabulas, 2 attēli un 2 diagrammas.
dc.description.abstractAuthor: Liene Šime Title of the thesis: The use of fairy tales in vocabulary enrichment for 4-5 year old children. Research object: The use of fairy tales in the pedagogical process. Research subject: Vocabulary enrichment for 4-5 year old children. Research aim: Theoretical study and practical testing of vocabulary enrichment for 4- 5 year olds using fairy tales. The qualification work consists of two parts – theoretical and empirical. The first part analyses the scientific, methodological literature on language and fairy tales for enriching children's vocabulary. Both theoretically and practically, fairy tales for vocabulary use are studied. The second part reviews and describes an empirical study and analyses the results. Keywords: fairy tale, vocabulary, 4-5 year olds, language. The paper includes 21 literature sources, 5 tables, 2 figures and 2 diagrams.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPasaka
dc.subjectvārdu krājums
dc.subject4-5 gadus veci bērmi
dc.subjectvaloda
dc.titlePasaku izmantošana vārdu krājuma bagātināšanai 4-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeUsing fairy tales to enrich vokabulary for 4-5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record