Matemātisko priekšstatu sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem āra vidē
Автор
Ose, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Liepiņa, Iveta
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba autors: Diāna Ose Kvalifikācijas darba tēma : Matemātisko priekšstatu sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem āra vidē. Pētījuma mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, kā āra vide sekmē matemātisko priekšstatu veidošanos 3-4 gadus veciem bērniem. Darba sastāvs: Darbs sastāv no divām daļām . Kur pirmajā daļā darba autore ir analizējusi zinātnisko literatūru par matemātiskajiem priekšstatiem pirmsskolā, āra vides lomu uz mācību procesu pirmsskolā un 3-4 gadu vecu bērnu attīstību. Otrajā daļā pētījums, par matemātisko priekšstatu sekmēšanu āra vidē. Darba saturs: 33 lpp, 3 tabulas, 2 attēli Ievads, 2 nodaļas, 6 apakšnodaļas, secinājumi, 31 izmantotie literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pirmsskola, matemātiskie priekšstati, 3-4 gadus veci bērni, āra vide. Author of the qualification work: Diāna Ose Qualification work topic: Promoting mathematical concepts in 3-4 years old children in an outdoor environment. Research objective: To theoretically clarify and practically verify how the outdoor environment promotes the formation of mathematical concepts in 3-4 years old children. Composition of the work: In two parts. Where in the first part the author of the work has analyzed the scientific literature on mathematical concepts in preschool, the role of the outdoor environment on the learning process in preschool and the development of 3-4 years old children. In the second part, a study on promoting mathematical concepts in an outdoor environment. Work content: 33 pages, 3 tables, 2 images Introduction, 2 chapters, 6 subsections, conclusions, 31 sources of literature used. Keywords: preschool, mathematical concepts, 3-4 years old children, outdoor environment.