Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorVuškāne, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:20Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109016
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70867
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: “Emocionālās inteliģences veicināšana 3 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autore: Linda Vuškāne. Darba mērķis – izpētīt emocionālās inteliģences veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījumā analizētas četras no emocionālās inteliģences veicināšanas prasmēm: emociju atpazīšana, emociju pašregulācija pēc satraucošas situācijas, sadarbība ar vienaudžiem un par savu vajadzību ziņošanu pieaugušajam. Tika veikts pedagoģiskais izmēģinājums ar 10 bērniem 6 nedēļu garumā, izmantojot strukturētu tiešo pedagoģisko novērošanu. Rezultāti rāda nelielu, bet pozitīvu izaugsmi, kas ir atbilstoša pētījuma ilgumam. Darba apjomos – 44 lappuses. Darbā iekļauti 5 attēli, 3 tabulas, 20 literatūras avoti, 1 pielikums. Atslēgvārdi: emocionālā inteliģence, pirmsskola, emociju pašregulācija, sadarbība, emociju atpazīšana.
dc.description.abstractQualification Paper Topic: Promoting Emotional Intelligence in 3–5-Year-Old Children in a Preschool Educational Institution. Author: Linda Vuškāne The aim of the study is to explore the possibilities of promoting emotional intelligence in a preschool educational institution. The research focuses on four specific skills related to emotional intelligence development: recognizing emotions, emotional self-regulation after stressful situations, cooperation with peers, and the ability to express needs to an adult. A six-week pedagogical intervention was carried out with 10 children, using structured direct pedagogical observation. The results show slight but positive progress, appropriate to the study duration. The paper consists of 44 pages, includes 5 figures, 3 tables, 20 literature sources, and 1 appendix. Keywords: emotional intelligence, preschool, emotional self-regulation, cooperation, emotion recognition.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectemocinālā inteliģence
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectemociju pašregulācija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectemociju atpazīšana
dc.titleEmocionālās inteliģences veicināšana 3-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting Emotional Intelligence in 3–5-Year-Old Children in a Preschool Educational Institution.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record