Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorVirsniece, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:21Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109026
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70873
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Diferencētu uzdevumu izstrāde un pielietojums Latvijas un pasaules vēstures apguvē 8. klasē tēma “Revolūciju un modernizācijas laikmets””. Pētījums aplūko diferencēto mācību uzdevumu izstrādes un ieviešanas nozīmi Latvijas un pasaules vēstures apguvē 8. klasē, īpaši tematikā “Revolūciju un modernizācijas laikmets”. Izvēlētā problēma saistīta ar skolēnu atšķirīgajām spējām un grūtībām izprast sarežģītus vēstures procesus. Pētījuma mērķis – analizēt, kā diferencēti uzdevumi ietekmē skolēnu iesaisti un izpratni, balstoties uz Skola2030 un kompetenču izglītības pieeju. Izstrādātie uzdevumi tika ieviesti pedagoģiskā eksperimentā un vērtēti gan skolēnu, gan skolotāju atgriezeniskajā saitē. Rezultāti apliecina, ka diferencēti uzdevumi veicina dziļāku izpratni, pašvadītu mācīšanos un lielāku motivāciju.
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is "Development and application of differentiated tasks in Latvian and world history in 8th grade "The era of revolutions and modernisation"". The study examines the importance of the development and implementation of differentiated learning tasks in the teaching of Latvian and world history in grade 8, especially in the topic "The Age of Revolutions and Modernisation". The selected problem is related to the different abilities and difficulties of pupils to understand complex historical processes. The aim of the study is to analyse how differentiated tasks affect pupils' engagement and understanding, based on Skola2030 and the competence education approach. The developed tasks were implemented in a pedagogical experiment and evaluated through feedback from both students and teachers. The results show that differentiated tasks promote deeper understanding, self-directed learning and increased motivation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdiferencēšana
dc.subjectvēstures apguve
dc.subject8. klase
dc.subjectskolēnu motivācija
dc.subjectkompetenču pieeja
dc.titleDiferencētu uzdevumu izstrāde un pielietojums Latvijas un pasaules vēstures apguvē 8. Klasē tēma “Revolūciju un modernizācijas laikmets”
dc.title.alternativeDevelopment and Implementation of Differentiated Tasks in the Learning of Latvian and World History in the 8th Grade on the Topic "The Era of Revolutions and Modernization."
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige