dc.contributor.advisor | Stramkale, Ligita | |
dc.contributor.author | Beitika, Līga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:05:23Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:05:23Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 109084 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70884 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma: Diferencēta pieeja darbā ar apdāvinātiem skolēniem sākumskolā. Autors: Līga Beitika Bakalaura darba mērķis: teorētiski analizēt un pētīt diferencētu pieeju sākumskolas skolotāju darbā ar apdāvinātiem skolēniem. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīta diferencētas pieejas raksturojums un diferencētas pieejas iekļaušana mācību procesā. Tiek pētīta arī apdāvinātības terminu teorētiskais skaidrojums, apdāvināta bērna jēdziena skaidrojums, kā nosaka apdāvinātību un apdāvināta bērna iekļaušana sākumskolā. Darba empīriskajā daļā ir veikts pētījums, izveidota anketa sākumskolas skolotājiem un analizēti iegūtie dati. Bakalaura darbs sastāv no 48 lapaspusēm. Bakalaura darbā iekļauti 17 attēli un viena tabula un viens pielikums. Bakalaura darbā izmantoti 43 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Diferencēta pieeja, apdāvināti skolēni, sākumskola. | |
dc.description.abstract | The subject of the Bachelor’s thesis: Differentiated approach to working with gifted pupils in primary school. Author: Līga Beitika The aim of Bachelor’s thesis: theoretical analysis and research of a differentiated approach to primary school teacher’s work with gifted pupils. The thesis consist of two parts – theoretical part and the empirical part. In the theoretical part of thesis, the characteristics of differentiated approach and the inclusion of differentiated approach in the teaching process are investigated. The theoretical explanation of the terms giftedness, the explanation of the concept of gifted child, how giftedness is defined and the inclusion of gifted child in primary school are also studied. The empirical part of the thesis includes a survey, a questionnaire for primary school teachers and analysis of the data. The bachelor thesis consist of 48 pages. The Bachelor’s work includes 17 images, one table and one attachments. The Bachelor’s work uses 43 sources of literature and information. Keywords: Differentiated approach, gifted pupils, primary school. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Diferencēta pieeja | |
dc.subject | Apdāvināti skolēni | |
dc.subject | Sākumskola | |
dc.subject | Skolotājs | |
dc.title | Diferencēta pieeja darbā ar apdāvinātiem skolēniem sākumskolā | |
dc.title.alternative | Differentiated approaches to working with gifted children ir primary school | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |