Grupu darbs 7.klases matemātikas stundās
Author
Pūce, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Pieredzes darbā “Grupu darbs 7.klases matemātikas stundās” tiek analizēta un praktiski pētīta grupu darba nozīme skolēnu savstarpējās sadarbības, komunikācijas un aktīvas iesaistes veicināšanā mācību procesā. Darba ietvaros apkopota teorētiskā literatūra par grupu darbu, veikta skolēnu un skolotāju aptauja, kā arī izstrādātas un aprobētas mācību stundas, kurās grupu darbs izmantots kā mācību forma. Lai veicinātu sadarbību un uzlabotu mācību satura apguvi, tika izstrādāts tematiskais plāns par trijstūriem ar sešiem grupu darbiem. Pieredzes darbs ietver 9 tabulas, 12 attēlus un 6 pielikumus. In the experimental work “Group work in 7th grade mathematics lessons”, the importance of group work for the promotion of mutual cooperation, communication and the active participation of students in the learning process is analyzed and practically investigated. The thesis summarizes the theoretical literature on group work, conducts a survey of students and teachers and develops and tests lessons in which group work is used as a teaching method. A thematic plan on triangles with six group works was developed to promote collaboration and improve the acquisition of the learning content. The experimental work includes 9 tables, 12 pictures and 6 appendices.