Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorRimša, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:39Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:39Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109707
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70949
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Santa Rimša Kvalifikācijas darba nosaukums: Celtniecības rotaļu izmantošana sadarbības prasmju sekmēšanā 5-6 gadus veciem bērniem. Pētnieciskā darba mērķis: izpētīt un analizēt 5–6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanas iespējas, izmantojot celtniecības rotaļas pirmsskolas izglītības pedagoģiskajā procesā. Pētījuma jautājums: kā pedagogs var veicināt bērna sadarbības prasmes ar celtniecības rotaļām? Pētījumā izmantotas gan teorētiskās, gan empīriskās metodes: literatūras analīze, pedagoģiskais novērojums, izmēģinājuma darbība un rezultātu matemātiskā apstrāde. Pētījuma bāzi veido pirmsskolas izglītības iestādes “X” piecpadsmit 5–6 gadus veci bērni. Kvalifikācijas darba apjoms: 36 lapas puses, 5 tabulas, 4 attēl1, 32 literatūras avoti un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: pirmsskolas izglītība, celtniecības rotaļas, sadarbības prasmes, 5–6 gadus veci bērni, pedagoģiskais process.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Santa Rimša Title of the qualification work: Using construction toys to promote cooperation skills in 5-6 year old children. The purpose of the research work: to study and analyze the possibilities of developing cooperation skills in 5–6-year-old children using construction games in the pedagogical process of preschool education. The study question: how can a teacher promote a child's cooperation skills with construction games? The study uses both theoretical and empirical methods: literature analysis, pedagogical observation, pilot activity and mathematical processing of results. The research base consists of fifteen 5–6-year-old children from the preschool educational institution “X”. Scope of the qualification work: 36 pages, 5 tables, 4 figure, 32 literature sources and 2 appendices. Keywords: preschool education, construction games, cooperation skills, 5–6 year old children, pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskolas izglītība
dc.subjectceltniecības rotaļas
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subject5–6 gadus veci bērni
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleCeltniecības rotaļu izmantošana sadarbības prasmju sekmēšanā 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeUse of construction play to promote collaborative skills for children aged 5-6 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record