dc.contributor.advisor | Jofe-Bordjakovska, Alina | |
dc.contributor.author | Rimša, Santa | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:05:39Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:05:39Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 109707 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70949 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Santa Rimša Kvalifikācijas darba nosaukums: Celtniecības rotaļu izmantošana sadarbības prasmju sekmēšanā 5-6 gadus veciem bērniem. Pētnieciskā darba mērķis: izpētīt un analizēt 5–6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanas iespējas, izmantojot celtniecības rotaļas pirmsskolas izglītības pedagoģiskajā procesā. Pētījuma jautājums: kā pedagogs var veicināt bērna sadarbības prasmes ar celtniecības rotaļām? Pētījumā izmantotas gan teorētiskās, gan empīriskās metodes: literatūras analīze, pedagoģiskais novērojums, izmēģinājuma darbība un rezultātu matemātiskā apstrāde. Pētījuma bāzi veido pirmsskolas izglītības iestādes “X” piecpadsmit 5–6 gadus veci bērni. Kvalifikācijas darba apjoms: 36 lapas puses, 5 tabulas, 4 attēl1, 32 literatūras avoti un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: pirmsskolas izglītība, celtniecības rotaļas, sadarbības prasmes, 5–6 gadus veci bērni, pedagoģiskais process. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification paper: Santa Rimša Title of the qualification work: Using construction toys to promote cooperation skills in 5-6 year old children. The purpose of the research work: to study and analyze the possibilities of developing cooperation skills in 5–6-year-old children using construction games in the pedagogical process of preschool education. The study question: how can a teacher promote a child's cooperation skills with construction games? The study uses both theoretical and empirical methods: literature analysis, pedagogical observation, pilot activity and mathematical processing of results. The research base consists of fifteen 5–6-year-old children from the preschool educational institution “X”. Scope of the qualification work: 36 pages, 5 tables, 4 figure, 32 literature sources and 2 appendices. Keywords: preschool education, construction games, cooperation skills, 5–6 year old children, pedagogical process. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Pirmsskolas izglītība | |
dc.subject | celtniecības rotaļas | |
dc.subject | sadarbības prasmes | |
dc.subject | 5–6 gadus veci bērni | |
dc.subject | pedagoģiskais process | |
dc.title | Celtniecības rotaļu izmantošana sadarbības prasmju sekmēšanā 5-6 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Use of construction play to promote collaborative skills for children aged 5-6 years | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |