Apvērstās mācīšanās modelis 7. klases skolēnu jautājumu uzdošanas prasmes pilnveidei matemātikā
Автор
Fadejeva, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
France, Ilze
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba mērķis ir izpētīt, kā apvērstās mācīšanās modelis ietekmē 7. klases skolēnu prasmi uzdot jautājumus matemātikas stundās. Izmantota darbības un gadījuma pētījuma pieeja, iesaistot 51 skolēnu. Dati iegūti ar aptaujām, novērojumiem un skolēnu tiešsaistē iesniegto jautājumu analīzi. Rezultāti parāda skolēnu jautājumu kvalitātes uzlabošanos, īpaši refleksīvo un izzinošo jautājumu īpatsvara pieaugumu. Diskusijā izvērtēti apvērstās mācīšanās ieguvumi un ierobežojumi matemātikas mācību procesā. The aim of this study is to explore how the flipped learning model influences 7th-grade students' ability to ask questions in mathematics lessons. The research combines action and case study methods, involving 51 students. Data were gathered through surveys, classroom observations, and analysis of students' online-submitted questions. Results show improvement in question quality, particularly an increase in reflective and exploratory questions. The discussion highlights benefits and challenges of applying the model in math education.