Futbola treniņu struktūras ietekmē uz tehnisko īpašību attīstību U-9 vecuma grupā.
Author
Augstkalns, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Šis pētījums balstīts uz treniņu struktūras ietekmi uz futbola tehnisko īpašību attīstīšanu U- 9 vecuma grupā. Pētījuma mērķis ir pētīt un analizēt treniņu struktūras ietekmi uz U-9 vecuma audzēkņu tehnisko īpašību attīstību, analizēt iegūtos datus un izstrādāt strukturētus mēnešu treniņu plānus un noteikt labāko plānu kopējās grupas attīstības veicināšanai. Teorētiskajā daļā apskatīt dažādus apmācības veidus un metodes, kas piemēroti šim vecuma posmam, kā arī šī vecumposma attīstības faktorus, kas ietekmē kopējo attīstību. Pētījuma empīriskajā daļa sastāv no iegūtajiem datiem un secinājumiem par katra mēneša plānu attīstības posmu un kopējo progresu. Pētījuma tika secināts, ka mēneša strukturēta treniņu plāna izveide, kas tendēts uz tehnisko īpašību attīstīšanu dažādās spēles situācijās, sniedz vislielāko progresu audzēkņu tehnisko īpašību attīstīšanā. This research is based on the impact of training structure on the development of football technical skills in the U-9 age group. The aim of the study is to investigate and analyze the influence of training structure on the development of technical skills in U-9 age athletes, analyze the collected data, develop structured monthly training plans, and determine the best plan for promoting overall group development. The theoretical part examines various training types and methods suitable for this age group, as well as developmental factors of this age that affect overall development. The empirical part of the study consists of the acquired data and conclusions about the development phase of each monthly plan and overall progress. The study concluded that the creation of a structured monthly training plan, focused on developing technical skills in various game situations, provides the greatest progress in the development of athletes' technical skills.