Show simple item record

dc.contributor.advisorKampmane, Kristīne
dc.contributor.authorSiliņa, Antra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:16Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:16Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110497
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71020
dc.description.abstractBakalaura darba “Mācību metožu daudzveidība “Dizains un tehnoloģijas 2” tematā “Zīmola koncepcijas izveide”” mērķis bija izpētīt piemērotākās mācību metodes un izstrādāt mācību materiālus, kurus izmantot šī temata apguvē attiecīgajā mācību priekšmetā. Darba teorētiskajā daļā tika analizēta informācija par mācību metožu piemērotību “Dizains un tehnoloģijas 2” priekšmetā, zīmola raksturojumu, kā arī zīmola stila grāmatas nozīmi un saturu. Empīriskajā daļā tika izstrādāts tematiskais plāns, vērtēšanas kritēriji un ieteikumi mācību metožu izmantošanai, kā arī analizētas skolēnu aptaujas par šo metožu piemērotību skolēnu skatījumā. Izstrādātais tematiskais plāns, realizētās mācību metodes un izstrādātie mācību materiāli ļāva sasniegt bakalaura darba mērķi.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s thesis “Variety of Teaching Methods in Design and Technology 2 Topic “Creating a Brand Concept”” was to explore the most appropriate teaching methods and to develop teaching materials for use in acquiring this topic within the respective subject. In the theoretical part of the thesis, information was analyzed regarding the suitability of teaching methods for the subject Design and Technology 2, the characteristics of a brand, as well as the significance and content of a brand style guide. In the empirical part, a thematic plan, assessment criteria, and recommendations for the use of teaching methods were developed, and students’ survey responses regarding the suitability of these methods from their perspective were analyzed. The developed thematic plan, the implemented teaching methods, and the created teaching materials enabled the achievement of the thesis objective.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.subjectmācību metodes
dc.subjectzīmola koncepcija
dc.subjectvidusskola
dc.subjectzīmola stila grāmata
dc.titleMācību metožu daudzveidība Dizaina un tehnoloģijas II tēmā “Zīmola koncepcijas izveide”
dc.title.alternativeVariety of Teaching Methods in Design and Technology II Topic "Creating a Brand Concept"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record