Показать сокращенную информацию
Izlaušanās istabas veida uzdevumi 5.klases skolēnu iesaistei angļu valodas gramatikas apguvē
dc.contributor.advisor | Latkovska, Evija | |
dc.contributor.author | Urpena, Dita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:06:19Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:06:19Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 110533 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71029 | |
dc.description.abstract | Gramatikas apguve ir būtiska efektīvai valodas lietošanai komunikācijā. Tāpēc šī pētījuma mērķis ir izpētīt, kā izlaušanās istabas tipa uzdevumi nodrošina skolēnu iesaistīšanos gramatikas apguvē 5. klases angļu valodas stundās. Gadījuma izpēte tika veikta vienā no Ķekavas novada skolām ar 15 5.klases skolēniem. Veiktā pētījuma izlase sastāv no 15 piektās klases skolēniem. Izmantotās datu vākšanas metodes bija: divas anptaujas skolēniem un divu veidu stundas novērošanas. Dati liecina, ka izlaušanās istabu tipa uzdevumu izmantošana gramatikas mācīšanā palīdz skolēniem noturēt uzmanību un būs iesaistītiem. Izlaušanās istabu tipa uzdevumi sniedz skolēniem interaktīvu, uz problēmrisināšanu balstītu mācīšanos, padarot gramatikas mācīšanos iesaistošāku un aizraujošāku. Var secināt, ka izlaušanās istabu tipa uzdevumi ne tikai nodrošina 5.klases skolēnu iesaistīšanos gramatikas apguvē, bet arī uzlabo viņu komunikācijas un sadarbības prasmes. Atslēgvārdi: izlaušanās istabu tipa uzdevumi, gramatikas apgūšana, grupu veidošana, skolēnu iesaiste. | |
dc.description.abstract | Grammar learning is essential for effective language use in communication. Therefore, the aim of the current research is to investigate how escape room type tasks ensure student engagement in learning grammar in Grade 5 English lessons. The case study was conducted in one of Kekava county schools with 15 Grade 5 students. The used data collection methods were: two questionnaires for students and two types of lesson observation. Data shows that the use of escape room type tasks to teach grammar helps students to maintain attention and be engaged. Escape room type tasks provide students with interactive, problem-based learning, making grammar learning more engaging and captivating. It can be concluded that escape room type tasks not only ensure Grade 5 students’ engagement in learning grammar, but also improve their communication and cooperation skills. Keywords: escape room type tasks, grammar learning, group formation, student engagement. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | izlaušanās istabu tipa uzdevumi | |
dc.subject | gramatikas apgūšana | |
dc.subject | grupu veidošana | |
dc.subject | skolēnu iesaiste | |
dc.title | Izlaušanās istabas veida uzdevumi 5.klases skolēnu iesaistei angļu valodas gramatikas apguvē | |
dc.title.alternative | Escape Room Type Tasks to Engage Grade 5 Students in Learning English Grammar | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.