Show simple item record

dc.contributor.advisorKampmane, Kristīne
dc.contributor.authorJaunzeme, Madara Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:22Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110597
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71041
dc.description.abstractBakalaura darbs “Mācību materiālu izlase temata “Mārketinga aktivitāšu plānošana” apguvei mācību priekšmetā “Dizains un tehnoloģijas II” tika veidots ar mērķi izveidot materiālu izlases (grozus) konkrētajam tematam. Darba teorētiskajā daļā tika pētīta informācija par mārketinga attīstību un nozīmīgumu, dažādām mārketinga aktivitātēm un mācību materiālu veidiem, kā arī kritērijiem, pēc kuriem var tos izvērtēt un veidot. Pētījuma empīriskajā daļā tika izstrādāts tematiskais plāns, vērtēšanas kritēriji, veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, kā arī analizētas skolēnu aptaujas par pētījuma laikā aprobētajiem mācību materiāliem. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka materiāli, kas ir veidoti, ievērojot 4 galvenos principus, ir atbilstoši temata apguvei.
dc.description.abstractThe bachelor thesis “Selection of Teaching and Learning Materials for the Topic "Marketing Activity Planning" in the Subject "Design and Technology II” was created with the aim of developing curated sets (bundles) of materials for the the specified topic. In the theoretical part of the thesis, information was explored regarding the development and significance of marketing, various marketing activities, and types of learning materials, as well as criteria for their evaluating and developing them. The empirical part of the study included the development of a thematic plan and assessment criteria, pedagogical piloting and analysis of student surveys on the learning materials tested during the study. The study concluded that the materials developed in accordance with four key principles are suitable for mastering the topic.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.subjectvidusskola
dc.subjectmācību materiāli
dc.subjectmārketinga aktivitātes
dc.titleMācību materiālu izlase tēmas “Mārketinga aktivitāšu plānošana” apguvei mācību priekšmetā “Dizains un tehnoloģijas II”
dc.title.alternativeSelection of Teaching and Learning Materials for the Topic "Marketing Activity Planning" in the Subject "Design and Technology II"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record