Show simple item record

dc.contributor.advisorKopoloveca, Nadežda
dc.contributor.authorLeonoviča, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:25Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110640
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71054
dc.description.abstractŠajā tekstā aprakstīta kritiskās domāšanas testa aprobācija krievu valodas stundās 6. klasē. Teorētiskajā daļā aplūkotas kritiskās domāšanas iezīmes un skaidrojumi. Praktiskajā daļā aprakstīta kritiskās domāšanas līmeņa novērtēšanas testa izveide un aprobācija. Datu analīze un jautājuma apraksts. Secinājumos aprakstīti iegūtie dati, kas norāda, kāds ir skolēnu kritiskās domāšanas līmenis. Apraksta skolēnu spēju kritiski domāt, atbildot uz jautājumiem, noteikt funkcionālos stilus un atrast tekstā nepieciešamās leksiskās vienības.
dc.description.abstractThis text describes the validation of a critical thinking test in Russian language lessons in Year 6. The theoretical part deals with the features and explanations of critical thinking. The practical part describes the development and validation of a test to assess the level of critical thinking. Data analysis and question description.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectkritiskā domāšana
dc.subjecttestu aprobācija
dc.subjectrefleksija
dc.subjectkrievu valoda
dc.subjectfunkcionālie stili
dc.titleKritiskās domāšanas testa aprobācija refleksijas novērtēšanai krievu valodas kā dzimtās valodas stundās 6. klasē
dc.title.alternativeValidation of a Critical Thinking Test for the Assessment of Reflection in Grade 6 Russian as a Native Language Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record