Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStoikova, Tatjana
dc.contributor.authorSidorova, Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:25Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110653
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71057
dc.description.abstractBakalaurā darbā “Kursantu klausīšanas prasmju attīstīšana krievu valodas kā svešvalodas A1 un A2 līmenī” pētījuma mērķis ir attīstīt kursantu klausīšanās prasmes krievu valodā kā svešvalodā A1 un A2 līmenī. Bakalaura darba pētījuma veids ir gadījuma pētījums. Tika izmantotas dažādas datu vākšanas metodes: testēšana, pedagoģiskā novērošana un mācība procesu analīze. Datu ieguves un rezultātu apstrādes metodes ietvēra gan kvalitatīvas, gan kvantitatīvas pieejas: teorijas analīzi, testēšanu (sākotnējo, starpposmu un noslēguma rezultāti), novērošanu, mācību aktivitāšu analīzi un statistikas analīzi. Šīs metodes ļāva izsekot kursantu progresam un izvērtēt pielāgotu mācību metožu ietekmi klausīšanās prasmju attīstībā. Bakalaura darba noslēguma analizēti iegūtie rezultāti, kas liecina par klausīšanās prasmju uzlabošanos, un izstrādāti ieteikumi turpmākai šo prasmju pilnveidei izglītībā.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis “Enhancing Cadets' Listening Proficiency in Russian as a Foreign Language at A1 and A2 Levels” is to improve the listening proficiency of cadets learning Russian at A1 and A2 levels. The research follows a case study approach. A variety of data collection methods were used, including testing, pedagogical observation, and analysis of the teaching process. Both qualitative and quantitative methods were employed: theoretical analysis, initial, intermediate, and final testing, observation, analysis of learning activities, and statistical analysis. These methods made it possible to track cadet progress and evaluate the effectiveness of adapted teaching strategies in developing listening proficiency. The results demonstrated noticeable improvement in listening skills, and recommendations were proposed for further enhancement of these skills in education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectklausīšanās prasmes
dc.subjectsvešvalodas apguve
dc.subjectkursanti
dc.subjectmācību metodes
dc.subjectvalodas izpratne
dc.titleKursantu klausīšanās prasmju attīstīšana krievu valodas kā svešvalodas A1 un A2 līmenī
dc.title.alternativeEnhancing Cadets' Listening Proficiency in Russian as a Foreign Language at A1 and A2 Levels
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige