• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mašīnmācīšanās metodes ienākošo pieprasījumu klasifikācijai

Thumbnail
Öffnen
302-109133-Kurevskis_Armands_ak21352.pdf (1.797Mb)
Autor
Kurevskis, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Freivalds, Kārlis
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbā ir pētītas mašīnmācīšanās metodes ienākošo ziņojumu klasifikācijai. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, kas risina klientu pieprasījumu automātiskās apstrādes problēmu. Teorētiskajā daļā ir sistemātiski aprakstītas teksta priekšapstrādes un pazīmju iegūšanas metodes, kas nepieciešamas teksta sagatavošanai modeļa apmācībai un pielietošanai. Īpaša uzmanība pievērsta populārām neirontīklu arhitektūrām dabiskās valodas apstrādei. Darbs ietver detalizētus praktiskus ieteikumus datu iegūšanai, modeļa izvēlei, darbam ar nevienlīdzīgi sadalītiem datiem un spējai apstrādāt iepriekš neredzētās kategorijas. Darba praktiskajā daļā ir veiksmīgi implementētas teorētiskajā daļā piedāvātas metodes, izveidojot funkcionējošu klasifikācijas modeli, demonstrējot tā efektivitāti klientu pieprasījumu klasificēšanā.
 
This study explores machine learning methods for incoming request classification. The study consists of theoretical and practical parts that address the problem of automatic customer request processing. The theoretical part describes text preprocessing and feature engineering methods necessary for preparing text data for model training and application. Special attention is given to popular neural network architectures for natural language processing. The study includes detailed practical recommendations for data acquisition, model selection, work with imbalanced datasets, and the ability to process previously unseen categories. In the practical part, the methods proposed in theoretical part are successfully implemented, creating a functional classification model, and demonstrating its effectiveness in customer request classification.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71143
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6025]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV