E-komercijas saskarnes projektējuma un lietojamības uzlabojumi
Author
Kļava, Laine
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Zariņa, Solvita
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ietvaros tiek pētīti e-komercijas saskarnes projektējuma un lietojamības uzlabojumi, balstoties uz Printful.com tīmekļa vietnes piemēru. Darbā tiek analizēti e-komercijas pamati, lietotāja pieredzes principi, un digitālās piekļūstamības vadlīnijas, kas nosaka mūsdienīgas tīmekļa vietnes dizaina kvalitāti un lietojamību. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti saskarnes dizaina principi, digitālās piekļūstamības prasības un elektroniskās tirdzniecības īpašības. Praktiskajā daļā veikti lietojamības testi, lietotāju intervijas un aptaujas, kas ļāvuši identificēt galvenās problēmas Printful.com vietnes navigācijā, tās piedāvātajā apģērbu un aksesuāru dizaina rīkā un arī tīmekļa vietnē kopumā. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem izstrādāts uzlabots dizaina rīka prototips, nodrošinot intuitīvāku un lietotājam draudzīgāku saskarni. The bachelor’s thesis studies the improvements in the design and usability of e-commerce interfaces, based on an example of the Printful.com website. The work analyzes the basics of e-commerce, user experience principles and digital accessibility guidelines that determine the quality and usability of a modern website design. The theoretical part examines the principles of interface design and digital ccessibility requirements and the characteristics of electronic commerce. The practical part includes usability tests, user interviews, and surveys, which allowed to identify the main problems in the navigation of the Printful.com website, it’s clothing and accessory design tool and the website as a whole. Based on the obtained results, an improved prototype was developed providing a more intuitive and user-friendly interface.