Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBičevska, Zane
dc.contributor.authorTjarve, Pēteris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:55Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other109194
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71159
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pētīt, kā dažādas biežāk lietotās IT projektu novērtēšanas metodes iederas dažādu projektu tipos. Pētījums ir svarīgs, lai noskaidrotu, cik bieži tiek izvēlētas nepiemērotas novērtēšanas metodes, neefektīvi izmantojot resursus, laiku, neadaptējoties projekta mērogam, sarežģītības līmenim un citiem faktoriem. Praktiskajā daļā veikta aptauja, uzzinot vairāk informācijas par uzņēmumu domām par mākslīgā intelekta ietekmi un aizvietošanu projektu novērtēšanas sfērā.
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to examine how various commonly used IT project evaluation methods fit different types of projects. The research is important to determine how often inappropriate evaluation methods are chosen, leading to inefficient use of resources and time due to a lack of adaptation to the project's scale, complexity, and other factors. In the practical part, a survey was conducted to gain more insight into companies' views on the impact of artificial intelligence and its potential to replace traditional evaluation methods in the field of project assessment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectnovērtēšanas metodes
dc.subjectinformācijas tehnoloģiju projekti
dc.subjectprojekta kritēriji
dc.subjectaptauja
dc.titleInformācijas tehnoloģiju projektu uzdevumu novērtēšanas metožu analīze uzņēmumos
dc.title.alternativeInformation technology project estimation method analysis in companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию