Show simple item record

dc.contributor.advisorRencis, Edgars
dc.contributor.authorKurašovs, Edgars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:57Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:57Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109241
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71171
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta mākslīgā intelekta metožu pielietošana videospēļu izstrādē. Darbā tiek analizētas un salīdzinātas tradicionālās metodes (FSM, A*) un modernās pieejas (uzvedības koki, dinamiskā grūtības regulēšana, NPC sadarbība). Prototips, kas izstrādāts, izmantojot Godot Engine 4 demonstrē uzvedības elastību, optimālu veiktspēju un resursu efektivitāti. Rezultāti apliecina izvēlēto MI metožu efektivitāti, mērogojamību un piemērotību mazām un vidēja lieluma spēļu izstrādes komandām.
dc.description.abstractThe bachelor thesis explores the application of artificial intelligence techniques in video game development. The thesis analyses and compares traditional methods (FSM, A*) and modern approaches (behaviour trees, dynamic difficulty tuning, NPC collaboration). A prototype developed using Godot Engine 4 demonstrates behavioural flexibility, optimal performance and resource efficiency. The results demonstrate the effectiveness, scalability and suitability of the selected MI methods for small and medium sized game development teams.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectMI
dc.subjectFSM
dc.subjectBT
dc.subjectGodot Engine
dc.subjectNPC
dc.titleMākslīgā intelekta metožu pielietojums datorspēļu izstrādē
dc.title.alternativeApplication of artificial intelligence methods in the development of computer games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record