dc.contributor.advisor | Rencis, Edgars | |
dc.contributor.author | Kurašovs, Edgars | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:06:57Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:06:57Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 109241 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71171 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbā tiek pētīta mākslīgā intelekta metožu pielietošana videospēļu izstrādē. Darbā tiek analizētas un salīdzinātas tradicionālās metodes (FSM, A*) un modernās pieejas (uzvedības koki, dinamiskā grūtības regulēšana, NPC sadarbība). Prototips, kas izstrādāts, izmantojot Godot Engine 4 demonstrē uzvedības elastību, optimālu veiktspēju un resursu efektivitāti. Rezultāti apliecina izvēlēto MI metožu efektivitāti, mērogojamību un piemērotību mazām un vidēja lieluma spēļu izstrādes komandām. | |
dc.description.abstract | The bachelor thesis explores the application of artificial intelligence techniques in video game development. The thesis analyses and compares traditional methods (FSM, A*) and modern approaches (behaviour trees, dynamic difficulty tuning, NPC collaboration). A prototype developed using Godot Engine 4 demonstrates behavioural flexibility, optimal performance and resource efficiency. The results demonstrate the effectiveness, scalability and suitability of the selected MI methods for small and medium sized game development teams. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Datorzinātne | |
dc.subject | MI | |
dc.subject | FSM | |
dc.subject | BT | |
dc.subject | Godot Engine | |
dc.subject | NPC | |
dc.title | Mākslīgā intelekta metožu pielietojums datorspēļu izstrādē | |
dc.title.alternative | Application of artificial intelligence methods in the development of computer games | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |