Show simple item record

dc.contributor.advisorBillere, Olga
dc.contributor.authorGontareva, Anna Kristiāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-29T01:02:27Z
dc.date.available2025-06-29T01:02:27Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110410
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71409
dc.description.abstractŠajā pētījumā tiek aplūkota interneta žargona un SMS valodas vieta franču valodas kā svešvalodas (FLE) mācīšanā. Ņemot vērā šo formu plašo izmantošanu digitālajā saziņā, šis pētījums norāda, ka to pakāpeniska integrācija var bagātināt apguvēju sociolingvistisko kompetenci. Pamatojoties uz piecām mācību lapām, kas izstrādātas A1–B1 līmeņiem, tika analizēti ieguvumi, izaicinājumi un piemērotas mācību metodes. Rezultāti liecina, ka savlaicīga un mērķtiecīga iepazīstināšana ar šiem valodas paveidiem veicina labāku mūsdienu franču valodas izpratni un motivē apguvējus. Atslēgvārdi: franču valoda kā svešvaloda, interneta žargons, īsziņu valoda, didaktika, sociolingvistiskā kompetence, komunikatīvā pieeja, rīcīborientēta pieeja.
dc.description.abstractThis study explores the role of Internet slang and SMS language in teaching French as a foreign language (FLE). Observing their widespread use in digital communication, the study shows that the gradual integration of these non-standard forms can enhance learners’ sociolinguistic competence. Through five pedagogical worksheets designed for levels A1 to B1, it analyzes the benefits, challenges, and appropriate teaching methods. Results suggest that early and guided exposure to these forms improves understanding of contemporary French and increases learner motivation. Keywords: French as a foreign language, Internet slang, SMS language, didactics, sociolinguistic competence, communicative approach, action-oriented approach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība un literatūrzinātne
dc.subjectfranču valoda kā svešvaloda
dc.subjectinterneta žargons
dc.subjectīsziņu valoda
dc.subjectsociolingvistiskā kompetence
dc.subjectkomunikatīvā pieeja
dc.titleSpecifisko valodas paveidu vieta franču valodas kā svešvalodas mācīšanā: interneta žargona un SMS valodas piemērs.
dc.title.alternativeThe place of specific linguistic varieties in FLE teaching: the example of Internet slang and SMS language.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record