Sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojums uzņēmuma "Prakse.lv" sabiedrisko attiecību stratēģijā
Author
Uzula, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā pētīti uzņēmuma „Prakse.lv” izaugsmi sekmējoši un kavējoši sabiedrisko attiecību aspekti - uzņēmuma sabiedrisko attiecību stratēģijā izmantotie sabiedrisko attiecību instrumenti.
Darba mērķis: izpētot izmantoto sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojumu uzņēmuma „Prakse.lv” stratēģijā, noskaidrot efektīvākos instrumentus uzņēmuma komunikatīvajā izaugsmē.
Darba teorētiskā daļa balstīta uz komunikācijas jēdziena skaidrojumu, organizāciju komunikāciju, sabiedrisko attiecību stratēģijas uzdevumiem un funkcijām, sabiedrisko attiecību instrumentiem un sabiedrisko attiecību galvenajiem principiem mazos uzņēmumos.
Darbā izmantotas divas pētniecības metodes - daļēji strukturētā intervija un aptauja.
Pētījumā atklājās, ka uzņēmuma „Prakse.lv” dokumentāri nefiksētā sabiedrisko attiecību stratēģija producē komunikācijas problēmas ar auditoriju un uzņēmuma „Prakse.lv” portāla lietotāji izjūt sabiedrisko attiecību instrumentu - reklāmas, uzņēmuma bukletu, pētījumu, uzņēmuma organizētu konferenču, izstāžu, semināru - trūkumu. Šie sabiedrisko attiecību instrumenti uzskatāmi par efektīvākajiem uzņēmuma komunikatīvajā izaugsmē.
Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, komunikācija, sabiedrisko attiecību stratēģija, sabiedrisko attiecību instrumenti, uzņēmums „Prakse.lv”. The bachelor thesis is done to reveal strengths and weaknesses of the public relations of the company „Prakse.lv” by exploring the public relations tools of the public relations strategy.
The aim of the research is to find out the most effective public relations tools for the communicative development of the company „Prakse.lv” by exploring the public relations tools used in the public relations strategy of the company.
The theorethical part of the research is based on the explanation of the communication concept, organizational communication, the tasks and functions of the public relations strategy, the tools and the main principles of the public relations in the small companies.
The research is done by using two research methods – semi-structured interview and survey.
The analyze of the public relations tools of the company shows that documentary not fixed public relations strategy of the company „Prakse.lv” produces communicational problems with the target audience and also that there is absence of the public relations tools – advert, brochures, research, conferences, seminars, exhibitions organized by the company as these are considered the most effective public relations tools for the communicative development of the company „Prakse.lv”.
Key words: public relations, organizational communication, public relations strategy, public relations tools, the company „Prakse.lv”