Sabiedrisko attiecību pielietojums Latvijas Basketbola līgas komandu popularizēšanā
Author
Eidons, Matīss
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Sabiedrisko attiecību pielietojums Latvijas Basketbola līgas komandu popularizēšanā” apskata 8 Latvijas Basketbola līgas komandu darbu sevis popularizēšanā izmantojot sabiedrisko attiecību instrumentus, kā arī nosaka tiešās mērķauditorijas (fanu) un sabiedrības attieksmi pret šīm aktivitātēm un to lietderīgumu.
Darba teorētiskajā daļā autors apskata sabiedrisko attiecību, organizāciju komunikācijas un sporta organizācijas savstarpējo sasaisti. Ar daļēji strukturēto interviju palīdzību tiek intervēti astoņu LBL klubu pārstāvji, bet ar anketu palīdzību iegūts fanu un sabiedrības viedoklis par komandu popularizēšanu.
Sabiedrisko attiecību pielietojuma klāsts Latvijas Basketbola līgas klubos ir krasi atšķirīgs un to ietekmē finansiālo resursu pieejamība. Kā galvenie traucēkļi popularitātes veidošanai iezīmējās budžets, sabiedrības neatsaucība, kopējā līgas nesakārtotība un veiksmīgāka sportiskā snieguma trūkums.
Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, Latvijas Basketbola līga, klubi, popularitāte, aktivitātes. Bachelor paper „ Use of public relations in process of popularizing Latvian Basketball league teams” gives insight in popularizing activities preformed by using public relations tools at 8 Latvian Basketball league clubs. Also, attitude and usefulness of these activities is determined form viewpoint of target audience (fans) and society.
Connection between public relations, organizational communication and sport organization has been looked at theoretical part of paper. Eight representatives of LBL teams are interviewed and opinion of society and fans researched by using survey.
Usage of public relation in LBL teams is slightly different and affected by availability of financial resources. Main obstacles in process of popularizing teams are budget, passivity of society, unarranged questions of LBL and lack of better results and performance from teams.
Keywords: public relations, Latvian Basketball league, clubs, popularity, activities.