Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vitaen_US
dc.contributor.authorSpunde, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:18:01Z
dc.date.available2015-03-23T10:18:01Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22572en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7154
dc.description.abstractBakalaura darbā „Kopienas mediju telpa: Talsu novada mediju veidotās dienas kārtības salīdzinošā analīze (2012)” tiek pētīts laikraksta „Talsu Vēstis”, informatīvā izdevuma „Talsu Novada ziņas” un televīzijas „Talsu Televīzija” dienas kārtība. Mērķis ir izpētīt šo trīs lokālo mediju dienas kārtības un salīdzināt tās. Kā arī izanalizēt sabiedrības dienas kārtību un izpētīt vai tā sakrīt ar mediju dienas kārtību. Darbs tiek balstīts uz dienas kārtības teoriju, lokālajiem medijiem un ziņām. Empīriskajā daļā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes – kontentanalīze, ar kuru tiks uzzināta mediju dienas kārtība; daļēji strukturētās intervijas, ar kurām tiks uzzināti mediju veidotāju viedokļi, un fokusa grupa, ar kuru tiks uzzināta sabiedrības dienas kārtība. Pēc tam seko kvantitatīvo un kvalitatīvo pētniecības metožu rezultātu salīdzinājums. Rezultāti ļauj secināt, ka Talsu novada mediju saturs tiek veidots balstoties uz konkrētiem pamatkritērijiem – aktualitāte, tuvums un sabiedrības viedoklis. Kā arī sabiedrības dienas kārtība sakrīt ar mediju dienas kārtību. Atslēgas vārdi: kopienas mediju telpa, lokālie mediji, laikraksts, informatīvais izdevums, televīzija, ziņas, sabiedrības dienas kārtība, mediju dienas kārtība.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper “Community media space: comparative analysis of agenda-setting in Talsu region media (2012)” is devoted to the research newspaper’s “Talsu Vēstis”, informative edition’s “Talsu Novada Ziņas” and television’s “Talsu Televīzija” agenda. The aim of bachelor paper is to find out on what principles lay the basis of media agenda in three local media and what factors affecting it. And also to analyse public agenda and to find out whether its match with media agenda. The research is based on agenda-setting theory, local media and news. There are three research methods used in the empirical part – content analysis in order to find out media agenda, semi-structured interview to find out media creators view, and focus group in order to find out public agenda. Then follow quantitative and qualitative research methods analysis comparison of the outcome. The results make it possible to draw a conclusion, that Talsu region media content is based on specific criterions that are current events, closeness and societies view. And public agenda match with media agenda. Key words: community media space, local media, newspaper, informative edition, television, news, public agenda, media agenda.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKopienas mediju telpa: Talsu novada mediju veidotās dienas kārtības salīdzinošā analīze (2012)en_US
dc.title.alternativeCommunity media space: comparative analysis of agenda-setting in Talsu region media (2012)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record