Uzņēmuma SIA „Maxima Latvija” „Paldies” kartes un uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” „Mans Rimi” lojalitātes programmu vērtējums jauniešu auditorijā
Author
Ščepilova, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma „Uzņēmuma SIA „Maxima Latvija” „Paldies” kartes un uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” „Mans Rimi” lojalitātes programmu vērtējums jauniešu auditorijā”.
Pētnieciskā problēma - programma „Paldies” un „Mans Rimi” nepietiekami emocionāli piesaista jauniešus.
Teorijā apskatīts mārketinga un lojalitātes jēdziens. Metodoloģijā izklāstītas izvēlētās pētniecības metodes: daļēji strukturētā intervija, anketēšana un fokusa grupas diskusija. Empīrikā apskatītas „Paldies” un „Mans Rimi” kartes un pētījuma metožu rezultāti.
Secināts, ka šo lojalitātes programmu ietvarā attiecības balstās uz materiālu vajadzību apmierināšanu, kas neveicina jauniešu lojalitāti.
Darbu veido teorētiskā pamatojuma, metodoloģijas un empīriskā daļa, secinājumi un ieteikumiem, kā arī pielikumi.
Atslēgas vārdi: mārketings, lojalitāte, lojalitātes programma, jaunieši, Maxima, Rimi The theme of paper is „Comapny Ltd. „Maxima Latvija” „Paldies” card and the company Ltd. „Rimi Latvia” „Mans Rimi” loyalty program youth audience assessment”.
Research problem - the program „Paldies” and „Mans Rimi” are not emotionally attracting young people.
The theoretical part deal with concept of marketing and loyalty. Methodology set out chosen research methods: semi-structured interview, questionnaires and focus group discussion. The empirical part deals with „Paldies” and „Mans Rimi” card and the results of the study methods.
Concluded that the relationship in these loyalty programs is based on the material needs which does not promote loyalty of young people.
The work consisting of theoretical part, methodology and the empirical part, the conclusions and recommendations, as well as attachments.
Keywords: marketing, loyalty, loyalty program, young people, Maxima, Rimi