Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
Автор
Kalve, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un
reālā mērķauditorijas reakcija’’’’.
Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no
mārketinga perspektīvas, integrētā mārketinga komunikāciju, reklāmas kampaņas plānošanu,
partizānu mārketingu un tā instrumentiem.
Darba pētnieciskā problēma – Tele2 kampaņas ‘’Meteorīts’’ mērķauditorijas uztvere,
kas nosaka darba mērķi: noskaidrot, vai un kā vēlamā mērķauditorijas uztvere atšķīrās no
reālās mērķauditorijas uztveres.
Pētījumā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes – dziļā
intervija ar Tele2 zīmola vadītāju Zintu Brūnu, respondentu anketēšana, kā arī dziļā fokusa
grupas intervija.
Pētījuma rezultātā noteikti kampaņas komunikācijas traucējumi un skaidrotas
tendences mērķauditorijas uztverē un attieksmēs.
Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, partizānu mārketings, reklāmas kampaņa,
Tele2, ‘’Meteorīts’’. The theme of the Bachelor work is: ‘’Research on Tele2 campaign ‘’Meteorite’’.
The real and the desirable perception by target audience.’’’’.
Several subjects are described in this work, such as – communication process from a
marketing perspective, integrated marketing communication, campaig planning, guerilla
marketing and it’s tools.
The problematics – perception of the target audience, which leads to the objective:
finding out if the desirable perception which was planned by the campaign’s authors
differed from the real perception of the target audience.
Both – qualitative and quantitative research methods are used: interview with the
Tele2 brand leader, respondent polling and in – depth focus group interview.
The research shows communication problems during the campaign and outlines
perception tendencies of the target audience.
Keywords: integrated marketing communication, guerilla marketing, advertising
campaign, Tele2, ‘’Meteorite’’.