Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorUkstiņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:18:05Z
dc.date.available2015-03-23T10:18:05Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35282en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7184
dc.description.abstractUkstiņa I. Sociālās reklāmas kampaņas efektivitāte. SIA Latvijas Zaļais Punkts reklāmas kampaņas 2004. – 2006. – Rīga: Latvijas Universitāte, Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas zinātnes nodaļa, 2006. – 78 lpp. Latviešu valodā uzrakstītais bakalaura darbs ietver 57 lappuses ar 10 pielikumiem un 33 bibliogrāfisku avotu latviešu, krievu un angļu valodās. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aplūkota sociālās reklāmas kampaņas plānošana, kvalitatīvās un kvantitatīvās pētījama metodes, kā arī masu komunikācijas un pārliecināšanas teorijas. Darbā ietverta sadaļa par pētīto kampaņu laikā realizētajiem pasākumiem. Pētnieciskajā daļā iekļauta kampaņu laikā realizēto pasākumu analīze un rezultāti, četru kvantitatīvu aptauju rezultāti un to analīze, kā arī ekspertu intervijas un secinājumi. Pielikumā ietverti dažādos medijos izplatīto reklāmu maketi un aptauju anketas.en_US
dc.description.abstractUkstina I. Effectiveness of the social advertising campaign. Latvian Green Point Ltd. advertising campaigns in years 2004 - 2006. - Riga: University of Latvia, Faculty of Social sciences, Communication science department, 2006. – p. 78 The bachelor paper written in Latvian includes 57 pages with 10 enclosures and 33 bibliographical sources in Latvian, Russian and English. The author in the theoretical part of paper has dealed with the planning theories of social advertising campaigns, qualitative and quantitative methods of assessment the campaign as well as with the theories of mass communication and persuasion in informative campaigns. The paper also includes the chapter with the description of all activities accomplished during three social advertising campaigns. There are included in the research part the analysis and results of the activities carried out during campaigns, the results of the four quantitative researches and their analysis as well as interviews of experts and conclusions. The author has also enclosed the layouts of the advertisements reflected in different mass media and the questionnaires.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālās reklāmas kampaņas efektivitāte. SIA Latvijas Zaļais punkts reklāmas kampaņas (2004. ─ 2006.)en_US
dc.title.alternativeEffectiveness of Social Advertising Campaigns: The Campaign of SIA Latvian Green Point (2004-2006)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record