Search
Now showing items 1-7 of 7
2020. gada decembra socioloģiskās aptaujas tehniskā informācija
(RECOVERY-LV, 2020)
Aptauja ir veikta projekta "Ekonomiskais, politiskais un juridiskais ietvars Latvijas tautsaimniecības potenciāla saglabāšanai un konkurētspējas pieauguma veicināšanai pēc pandēmijas izraisītas krīzes (reCOVery-LV)" ...
2020. gada septembra socioloģiskās aptaujas tehniskā informācija
(RECOVERY-LV, 2020-09)
Aptauja ir veikta projekta "Ekonomiskais, politiskais un juridiskais ietvars Latvijas tautsaimniecības potenciāla saglabāšanai un konkurētspējas pieauguma veicināšanai pēc pandēmijas izraisītas krīzes (reCOVery-LV)" ...
2020. gada novembra socioloģiskās aptaujas tehniskā informācija
(RECOVERY-LV, 2020)
Aptauja ir veikta projekta "Ekonomiskais, politiskais un juridiskais ietvars Latvijas tautsaimniecības potenciāla saglabāšanai un konkurētspējas pieauguma veicināšanai pēc pandēmijas izraisītas krīzes (reCOVery-LV)" ...
Uzņēmumu aptauja 2020
(RECOVERY-LV, 2020)
Aptauja ir veikta projekta "Ekonomiskais, politiskais un juridiskais ietvars Latvijas tautsaimniecības potenciāla saglabāšanai un konkurētspējas pieauguma veicināšanai pēc pandēmijas izraisītas krīzes (reCOVery-LV)" ...
Aptauja par attālināto darbu
(RECOVERY-LV, 2020)
Aptauja ir veikta projekta "Ekonomiskais, politiskais un juridiskais ietvars Latvijas tautsaimniecības potenciāla saglabāšanai un konkurētspējas pieauguma veicināšanai pēc pandēmijas izraisītas krīzes (reCOVery-LV)" ...
COVID-19 pandēmijas radīto problēmu ietekmes uz Latvijas uzņēmumu inovācijām izpēte
(RECOVERY-LV, 2021-02)
Aptauja ir veikta projekta "Ekonomiskais, politiskais un juridiskais ietvars Latvijas tautsaimniecības potenciāla saglabāšanai un konkurētspējas pieauguma veicināšanai pēc pandēmijas izraisītas krīzes (reCOVery-LV)" ietvaros. ...
Particularities of consumer`s behavior in the context of COVID 19 pandemic
(University of Latvia, 2021)
Marketing activities often influence the given circumstances in the given settings in order to emphasize or gradually create the
predictable consumers’ behaviour. It works very well, if the context of available opportunities, ...