A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 8756
-
Kustības "Vīru tests" komunikācija
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā tiek analizēta kustības "Vīru tests" komunikācija. Darbā tiek apskatītas veselību veicinošo nevalstisko organizāciju kopīgās komunikācijas problemātikas aspekti gan sabiedrības uztveres, gan pašu organizāciju ... -
Fazer Latvija un Latvijas Maiznieks zīmolu komunikācija un tās vērtējums
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba tēma ir "Fazer Latvija un Latvijas Maiznieks zīmolu komunikācija un tās vērtējums". Bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiks aplūkota ... -
Sezonalitātes un svētku dienu faktoru ietekme uz komunikāciju skaistumkopšanas nozarē: "Meistars" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba “Sezonalitātes un svētku dienu faktoru ietekme uz komunikāciju skaistumkopšanas nozarē: "MEISTARS" piemērs" mērķis ir izpētīt, kā sezonālie un svētku periodi ietekmē uzņēmuma “MEISTARS” komunikācijas ... -
Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni pārliecināšanas komunikācijā: azartspēļu "OlyBetlv", "Optibet Latvija" un "Fēnikss Online" piemēru analīze (2024. gada janvāris – 2024. gada aprīlis)
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba "Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni pārliecināšanas komunikācijā: azartspēļu "OlyBetlv", "Optibet Latvija" un "Fēnikss Online" piemēru analīze (2024. gada janvāris – 2024. gada aprīlis)" mērķis ir izpētīt ... -
E-komercijas tendences Latvijā pirms un pēc Covid-19 pandēmijas
(Latvijas Universitāte, 2025)Šī bakalaura darba mērķis ir saprast un noskaidrot no zinātniskiem avotiem un citiem statistikas datiem, kā ir mainījušās e-komercijas tendences pirms un pēc Covid-19 pandēmijas. Noskaidrot kā ir mainījušies patērētāju ... -
Latvijas meža nozares uzņēmumu integrētās komunikācijas izmantošana biznesa mērķu sasniegšanai: uz SIA “Vika Wood” un SIA “Krauzers” piemērs
(Latvijas Universitāte, 2025)Pētījuma tēma: Latvijas meža nozares uzņēmumu integrētas komunikācijas izmantošana biznesa mērķu sasniegšanai: uz SIA “Vika Wood” un SIA “Krauzers” piemēra. Pētījuma mērķis: izstrādāt priekšlikumus Latvijas meža nozares ... -
"Lidl" un "Maxima" 2024. gada vasaras mārketinga kampaņu analīze sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības tīklu “Lidl” un “Maxima” publicēto saturu sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” no 2024. gada 1. jūnija līdz 2024. gada 31. augustam un noskaidrot patērētāju ... -
Vizuālās identitātes maiņa un patērētāju reakcijas: vivi gadījums
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba “Vizuālās identitātes maiņa un patērētāju reakcijas: vivi gadījums” mērķis ir izpētīt, kā vizuālās identitātes maiņa, pārejot no "Pasažieru vilciens" uz "Vivi", ietekmē patērētāju reakcijas, emocijas un ... -
Franšīze kā uzņēmējdarbības modelis uzņēmumā Auto Kada SIA.
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba tēma ir ‘’Franšīze kā uzņēmējdarbības modelis uzņēmumā Auto Kada SIA’’. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz franšīzes modeļa teorētisko izpēti, izvērtēt tā darbības pamatojumu Auto Kada SIA piemērā ... -
Reklāmas pārslodzes ietekme uz patērētāju attieksmi televīzijas kanāla TV3 Latvija seriāla “Nemīlētie” reklāmas paužu laikā
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā “Reklāmas pārslodzes ietekme uz patērētāju attieksmi televīzijas kanāla TV3 Latvija seriāla “Nemīlētie” reklāmas paužu laikā” mērķis ir izpētīt un noskaidrot, kā reklāmas pārslodze seriāla “Nemīlētie” ... -
Personāla mainība, tās cēloņi un iespējamie risinājumi uzņēmumā VSIA “Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs”.
(Latvijas Universitāte, 2025)Personāla mainība ir aktuāla problēma, ar kuru saskaras jebkurš uzņēmums, neatkarīgi no nozares, kurā tas darbojas. Augsta brīvprātīgā disfunkcionālā darbinieku mainība negatīvi ietekmē jebkuru uzņēmumu, bet īpaši jūtams ... -
Uzņēmuma “Tramontina” konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Tramontina” konkurētspēju Latvijas tirgū, identificēt galvenos izaicinājumus un piedāvāt ieteikumus tās uzlabošanai. Darba ietvaros tiek analizēta konkurētspējas nozīme mūsdienu ... -
Darba motivācijas sistēmas uzņēmumā SIA “Paul Mason Properties”.
(Latvijas Universitāte, 2025)Darbam ir būtiska loma pieauguša cilvēka dzīvē, jo tas aizņem lielu daļu no viņa dzīves laika un sniedz vairākas priekšrocības. Darbs nodrošina cilvēkam finansiālu stabilitāti un gandarījumu, ļauj viņam izpausties un ... -
Motivācijas faktoru ietekme uz darbinieku darba sniegumu azartspēļu nozares uzņēmumā “EVOLUTION LATVIJA”.
(Latvijas Universitāte, 2025)Šis darbs ir veltīts motivācijas faktoru ietekmes uz uzņēmuma “Evolution Latvia” darbinieku produktivitāti izpētei. Pētījuma mērķis ir noteikt galvenos motivācijas faktorus, kas ietekmē darba sniegumu, kā arī analizēt to ... -
Motivācijas sistēmas pilnveide uzņēmumā SIA ‘’Evolution Latvia”.
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbs sastāv no 63 lappusēm, ietver 1 tabula un 27 attēlus. Darba mērķis ir identificēt nozīmīgākos uzņēmumus un ārējos motivācijas faktorus SIA "Evolution Latvia" un izstrādātas motivācijas sistēmas uzlabošanai ... -
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana uzņēmumā SIA "Playoff".
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba nosaukums ir “Kvalitātes vadības sistēmas novērtēšana uzņēmumā SIA “Playoff”” . Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajiem kvalitātes vadības modeļiem un empīrisko pētījumu rezultātiem, novērtēt uzņēmuma ... -
Darba motivācijas sistēma uzņēmumā SIA Forvis Mazars Latvia.
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba tēma ir “Darba motivācijas sistēma uzņēmumā SIA FORVIS MAZARS”. Mūsdienās motivācija ir ļoti svarīgs aspekts darba vidē. Bez tās darbinieks nebūs pietiekami gribošs censties sabiedrības labā. Ir ļoti svarīgi ... -
Zīmola “Vivi” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba temats ir “Zīmola “Vivi” mārketinga komunikācijas analīze”. Tā mērķis ir balstoties uz mārketinga teorijas atziņām, aptaujas rezultātiem un darba autores novērojumiem, novērtēt zīmola “Vivi” mārketinga ... -
Iekšējās un ārējās vides analīze uzņēmumā “KPMG BALTICS” SIA.
(Latvijas Universitāte, 2025)Konkurence revīzijas uzņēmumu starpā ir novērojama katru dienu. KPMG Baltics konkurē ne tikai ar “lielā četrinieka” uzņēmumiem, bet arī ar mazāk zināmiem revīzijas pakalpojumu sniedzēju uzņēmumiem. Ir būtiski analizēt ... -
Ilgtspējīga uzņēmējdarbības prakse Kolumbijas lauksaimniecības nozarē
(Latvijas Universitāte, 2025)MR21003 BACHELOR THESIS SUSTAINABLE BUSINESS PRACTICES IN THE COLOMBIAN AGRICULTURAL SECTOR