Vecāku motivācija izvēloties kristīgo mācību Liepājas Jāņa Čakstes 10.vidusskolā
Autor
Bārenīte, Vivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geikina, Laima
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba nosaukums- „Vecāku motivācija izvēloties kristīgo mācību Liepājas Jāņa Čakstes 10.vidusskolā.” Darba mērķis izpētīt Liepājas Jāņa Čakstes 10. vidusskolas 1.klašu vecāku motivāciju izvēloties kristīgo mācību. Tā ietvaros apskatot arī skolēnu motivāciju.
Kā darba tēzi pētnieks izvirzīja- vecāku piederība kristīgai tradīcijai ietekmē izvēles motivāciju.
Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām ar apakšnodaļām, nobeiguma un pielikuma. Pirmā daļā tiek aplūkotas motivācijas jēdziens, iekšējās un ārējās motivācijas būtība, skolēnu motivēšana jaunākajā skolas vecumposmā. Otrā nodaļā veikts empīriskais pētījumus, kura ietvaros ir veikta skolēnu novērošana un vecāku anketēšana, pēc tam veikti secinājumi. Trešā- pētnieka izstrādāti četri ieteikumi skolas vadībai kā motivēt vecākus izvēlēties kristīgo mācību.
Atslēgvārdi- jaunākais skolas vecumposms, motivācija, kristīgā mācība, ētika. The title of the Diploma is Parents' Motivation for Choosing Christian Education at Liepāja Jānis Čakste Secondary School no.10. The aim of Diploma is research parents' motivation for choosing Christian education at Liepāja Jānis Čakste Secondary School no.10.
An author thesis is- the parents who belonged to Christian tradition influenced their motivation of chose.
Thesis consists of introduction, three chapters including subchapters, conclusion, and Annex. The first part considers concept of motivation, concept of inner and outer motivation, and how to motivate the youngest ages of school range. The second part includes empirical study, what includes children’s observation, parent’s questionnaire. Third part – researcher draft four suggestions for school leaders, how motivate parents to choose Christian lessons.
Key words-the youngest ages of school range, motivation, Christian lessons, ethic