Now showing items 1-8 of 8

    • Īpašības vārdu analīze azartspēļu diskursā 

      Zepa, Linda (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījumā tiek analizēts tiešsaistes azartspēļu recenziju diskurss. Pētījumā tiek noteiktas patērētāju vērtības, kā arī tiek pētīti subjektīvi vērtējoši aksioloģiski īpašības vārdi, kas izsaka novērtējumu, un to orientācija, ...
    • Īpašības vārdu apguve vidējā valodas apguves līmenī: tiešsaistes materiālu analīze 

      Sungaila, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2023)
      Mūsdienās valodu apguve, izmantojot digitālos materiālus, ir ļoti populāra un svarīga, jo tā nodrošina piekļuvi visiem mācību materiāliem. Šī pētījuma mērķis ir analizēt īpašības vārdu apguvi vidējā līmenī tiešsaistes ...
    • Īpašības vārdu lietojums "The Economist" rakstos par musulmaņu komercdarbību 

      Zelča, Diāna (Latvijas Universitāte, 2015)
      Musulmaņu skaits Eiropā, kā arī Musulmaņu atspoguļojums plašsaziņas līdzekļos turpina augt. Lai arī politiskās un reliģiskās spriedzes ietekmē šī varētu šķist kā dabīgi sekojoša reakcija, pētījumi jau iepriekš norādījuši, ...
    • Īpašības vārdu lietojums pētnieciskajos rakstos 

      Karlovskis, Agnis (Latvijas Universitāte, 2023)
      Šajā bakalaura darbā tika pētīta tēma par īpašības vārdu lietojuma analīzi pētnieciskajos rakstos atbilstoši dažādu zinātnieku piedāvātajiem īpašības vārdu veidiem. Šī darba mērķis bija salīdzināt īpašības vārdu veidus ...
    • Īpašības vārdu lietojums rakstos par arhitektūru 

      Hofeina, Liene (Latvijas Universitāte, 2023)
      Īpašības vārdi tiek lietoti rakstos lai tos papildinātu, bagātinātu un mainītu citu vārdu nozīmi. Šī pētījuma mērķis ir analizēt īpašības vārdu lietojumu arhitektūras rakstos. Īpašības vārdi ir analizēti autora veidotā ...
    • Īpašības vārdu un emocijzīmju lietojums mikrobloga vietnes twitter.com ziņojumos 

      Šteina, Monta (Latvijas Universitāte, 2017)
      Šis bakalaura darbs ir veltīts īpašības vārdu un emocijzīmju lietojuma analīzei mikrobloga vietnes twitter.com ziņojumos. Pētījuma mērķis ir konstatēt, vai twitter.com lietotāji mēdz papildināt vai aizstāt īpašības vārdus ...
    • Leksika automobiļu reklāmā 

      Martinova, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2018)
      Šajā darbā galvenā uzmanība ir pievērsta leksikai automobīļu reklamā. Pirmkārt, uzmanība ir pievērsta klientu uzvedbai un Ford Companijas nodarbošanas pēc 2008. gada krīzes laikā. Tad, lai sašaurinātu izmeklēšanas loku, ...
    • Svarīgu ziņu rakstu lingvistiskās iezīmes 

      Romāne, Līga (Latvijas Universitāte, 2015)
      Sakarā ar to, ka mediji mūsdienās ir gan galvenie iekšzemes un ārzemju ziņu izplatītāji, gan arī sabiedrības viedokļu veidotāji par notikumiem pasaulē, mediju diskursa analīze ir svarīga un aktuāla tēma. Turklāt, tā kā ...