Medicīnas preču piegādes līgumi
Author
Stumpe, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Lošmanis, Aivars
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Medicīnas preču piegādes līgumi”. Darbā tiek aplūkots piegādes līgums caur līguma priekšmeta – medicīnas preces prizmu, medicīnas preces jēdziens, tās atšķirības no preces klasiskajā civiltiesiskās apgrozības izpratnē, medicīnas preču piegādes līgumu veidi, kā arī būtiskākās iezīmes, kas raksturīgas medicīnas preču piegādes līgumiem un pirkuma līgumiem, jo pēc preces piegādes tiesiskās attiecības tiek apspriestas pēc pirkuma līguma nosacījumiem. Analizēti riski, ar kuriem nākas saskarties medicīnas preču piegādes līgumu slēdzējām pusēm, publiski tiesiskie ierobežojumi, atbildība par piegādātās preces trūkumiem. Darbā veikts Latvijas normatīvo aktu salīdzinājums ar ārvalstu praksi attiecībā uz piegādes līgumu izvēles, strukturēšanas un tiesību normu piemērošanas nosacījumiem. Darbs sadalīts trīs nodaļās ar attiecīgām apakšnodaļām.
Pētījumā izmantotas analītiskā, salīdzinošā, induktīvā un vēsturiskā metode, darba noslēgumā izdarīti secinājumi. Master's thesis: "Contract for supply of medical goods." In the thesis, supply contract has been analyzed through the subject matter - the prism of medical supplies, medical supplies notion of its differences from the classic civil circulation of goods within the meaning of medical supplies contracts, as well as key features of the medical products supply contracts and sales contracts in the goods supply relationship is discussed in the purchase contract. Thesis also includes the analysis of risks faced by medical supplies contracting parties, public legal restrictions, and liability for defects of the goods supplied. Master thesis includes comparison of Latvian legislation versus foreign practices on supply contract of choice, structuring and provision of application conditions. This Master thesis is divided into three sections with the relevant sub-sections.
In the study I have used analytical, comparative, historical and inductive methods.