Search
Now showing items 1-8 of 8
ASSESSMENT OF A PILOT PROGRAMME FOR SUPPORTING PRINCIPALS’ LEADERSHIP FOR CHARACTER EDUCATION IN LATVIAN SCHOOLS
(University of Birmingham, 2020-08)
This dissertation presents the elaboration and assessment of a 9-hour long professional development programme for school principals about the implementation of character education in Latvian schools. The research questions ...
Rakstura un tikumiskās audzināšanas kultūrvēsturiskā izpēte Latvijā un pasaulē
(2019-01-31)
Šajā ziņojumā apkopoti pētījumi, kas veikti pēcdoktorantūras projekta “Izglītības modernizācija Latvijas skolās, īstenojot inovatīvu pētniecībā balstītu programmu par 21. gadsimta kompetencēm un tikumu ētikas attīstību ar ...
“ARETE-school” gala ziņojums
(Latvijas Universitāte, 2020-10)
Šajā ziņojumā ir informācija par pēcdoktorantūras projektu “Izglītības modernizācija Latvijas skolās, īstenojot inovatīvu pētniecībā balstītu programmu par 21. gadsimta kompetencēm un tikumu ētikas attīstību ar virtuālās ...
“ARETE-school” programmas pilotēšanas zinātniskā uzraudzība
(University of Latvia, 2020-10)
Pēcdoktorantūras pētījuma programmas “ARETE school” mērķis bija vispārējās izglītības modernizācija Latvijas skolās, galveno uzmanību pievēršot rakstura izglītībai, sniedzot pētniecisku pamatojumu programmas “Arete school” ...
“Arete-school” final report
(University of Latvia, 2020-10)
This report contains information regarding the postdoctoral project “Modernization of school education in Latvia through an innovative research-based program on 21st century competences and virtue ethics development supported ...
Cultural and historical research on character and virtue education in Latvia in an international perspective
(2019-01-31)
This report summarizes the research work implemented during the second activity “Cultural and historical research of character and virtue education in Latvia in an international perspective” of the project “Modernization ...
Skolēnu morālā audzināšana Latvijas skolās: vecāku, skolotāju, topošo skolotāju un skolu un izglītības pārvaldes vadītāju viedokļi
(Latvijas Universitātes Pedagoģijas zinātniskais institūts, 2019-03)
2018. gadā tika veikts ievērojams pētījums par skolēnu morālo ieradumu veidošanos Latvijas skolās, kurā piedalījās vairāk nekā 2250 respondentu (skolēni, skolotāji, vecāki, topošie skolotāji un skolu vadītāji) no visiem ...
Scientific monitoring of ‘Arete-school’ programme piloting
(University of Latvia, 2020-10)
The aim of the postdoctoral research programme ‘ARETE school’ was the modernization of general education in Latvian schools, with a focus on character education, by providing research-grounded basis for modelling the ‘Arete ...