Search
Now showing items 1-6 of 6
Transversal competences and character education in Latvia: needs analysis report
(2018-06)
The national report “Transversal competences and character education in Latvia: Needs analysis report” is a part of the transnational intellectual output 1 “Needs analysis report” elaborated within the Erasmus+ project ...
Workplace learning in Europe and Asia: National survey report of Latvia, 2009-2010
(University of Latvia, 2011)
Rakstura un tikumiskās audzināšanas kultūrvēsturiskā izpēte Latvijā un pasaulē
(2019-01-31)
Šajā ziņojumā apkopoti pētījumi, kas veikti pēcdoktorantūras projekta “Izglītības modernizācija Latvijas skolās, īstenojot inovatīvu pētniecībā balstītu programmu par 21. gadsimta kompetencēm un tikumu ētikas attīstību ar ...
Cultural and historical research on character and virtue education in Latvia in an international perspective
(2019-01-31)
This report summarizes the research work implemented during the second activity “Cultural and historical research of character and virtue education in Latvia in an international perspective” of the project “Modernization ...
Skolēnu morālā audzināšana Latvijas skolās: vecāku, skolotāju, topošo skolotāju un skolu un izglītības pārvaldes vadītāju viedokļi
(Latvijas Universitātes Pedagoģijas zinātniskais institūts, 2019-03)
2018. gadā tika veikts ievērojams pētījums par skolēnu morālo ieradumu veidošanos Latvijas skolās, kurā piedalījās vairāk nekā 2250 respondentu (skolēni, skolotāji, vecāki, topošie skolotāji un skolu vadītāji) no visiem ...
Rakstura audzināšanas ietvars skolām
(University of Birmingham, Jubilee Centre for Character and Virtues, 2017)
“Rakstura audzināšanas ietvars skolām” izskaidro, kas ir rakstura audzināšana un kāpēc tā ir svarīga. Ietvars aicina visas skolas skaidri norādīt, kā tās sekmē skolēnu rakstura attīstību.
Tas ietver ‘Rakstura sastāvdaļas’: ...