Show simple item record

dc.contributor.advisorČepāne, Ilmaen_US
dc.contributor.authorRasnača, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:48:40Z
dc.date.available2015-03-23T12:48:40Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16992en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/8909
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Atbildība par kuģu negadījumu rezultātā jūras videi nodarīto kaitējumu”. Autore skaidro atbildības problemātiku, skatoties no Latvijas perspektīvas, vienlaikus paturot prātā, ka lielākā daļa problēmu šajā jomā rodas atbildības par jūras videi nodarīto kaitējumu starptautiskās dabas dēļ. Autore mēģina noskaidrot, vai būtu nepieciešams paplašināt atbildības jēdzienu starptautiskajā un nacionālajā līmenī. Papildus tiek izvērtēts, vai, lai saskaņotu nacionālo regulējumu ar starptautisko tiesību standartiem, nebūtu nepieciešams izdarīt grozījumus normatīvajos aktos. Visbeidzot autore piedāvā atsevišķus nepieciešamo izmaiņu variantus. Kopumā autore ierosina panākt vienošanos starptautiskā līmenī attiecībā uz atlīdzinājuma jēdziena paplašināšanu. Papildus tiek piedāvāts izdarīt atsevišķus grozījumus nacionālajā tiesiskajā regulējumā.en_US
dc.description.abstractThe topic of Master’s thesis is “Liability for damage caused to marine environment by ship incidents”. The author seeks to explain the liability issues from Latvian perspective, while at the same time, staying aware that the most of them derive from the international nature of this kind of liability. The author tries to find out, whether it would be necessary to expand the concept of liability at both the international and national levels. Additionally, it is examined, if some adjustments regarding national regulatory framework in order to achieve higher level of conformation with international standards should be made. Finally, the author proposes some possibilities, how such adjustments could be made. In summary, the author proposes: It would be necessary to reach an agreement about the extension of reimbursement at the international level. In addition, there should be made some changes in national regulations regarding some aspects of liability.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectJuridiskā zinātneen_US
dc.titleAtbildība par kuģniecības negadījumu rezultātā videi nodarīto kaitējumuen_US
dc.title.alternativeLiability for Environmental Damage Caused by Maritime Accidentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record