Show simple item record

dc.contributor.advisorLokmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorVītiņa, Mairaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:53:43Z
dc.date.available2015-03-23T12:53:43Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10847en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9324
dc.description.abstractDarba autore: Maira Vītiņa Darba tēma: Frazeoloģijas mācība vidusskolā Darba veids: diplomdarbs Studiju programma: „Vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotājs” Darba zinātniskā vadītāja: Dr.philol.,doc. Ilze Lokmane Darba apjoms: 59 lpp., 28 bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: Frazeoloģija,mācība. Pētījuma mērķi: 1. izpētīt tradicionālās un jaunākās pieejas frazeoloģijas mācībā; 2. izveidot frazeoloģijas mācības metodisko izstrādi skolotājiem, ietverot komunikatīvās, valodas un sociokultūras veidošanas ieteikumus; 3. izpētīt skolēnu prasmes frazeoloģijas lietojumā un frazeoloģismu izpratni. Darba saturs: diplomdarbam ir 6 daļas: 1. Frazeoloģijas un frazeoloģisma jēdziens 2. Frazeoloģija mācību stundā 3. Skolēnu izpratne par frazeoloģismiem 4. Saldus pilsētas 2.vidusskolas skolotāju viedoklis par skolēnu zināšanām frazeoloģijā 5. Galvenās grūtības frazeoloģismu izpratnē 6. Ieteikumi frazeoloģijas mācībā vidusskolā Darba rezultāti: Ir salīdzināta un apkopota teorētiskā literatūra par frazeoloģiju. Veikta skolēnu un skolotāju anketēšana, un apkopoti rezultāti. Izveidota metodiskā apdare četrām mācību stundām frazeoloģijā. Darba izmantojamība: diplomdarbu var izmantot mācot frazeoloģiju vidusskolā.en_US
dc.description.abstractAuthor of the Paper: Maira Vītiņa Theme of the Paper: Phraseology Teaching in Secondary School From of the Paper: Diploma Work Educational programme: The Latvian Language and Literature Seconndary School Teacher Scientific advisor: Dr.philol.,doc. Ilze Lokmane Size of the Paper: 59 pages, 28 bibliography items, 3 appendix Key words: Phraseology,teaching. The aim of the research: 1. to search out the traditional and the newest methods in phraseology teaching; 2. to make methodology of teaching phraseology for teachers including communicative, language and socioculture competences; 3. to research students’ skills of phraseology usage and understanding. Content of the Paper: Diploma work consists of 6 parts: 1. Phraseology and phraseologysm concept 2. Phraseology in lessons 3. Students’understanding of praseologysms 4. The opinion of teachers of Saldus Secondary School 2 about students’ knowledge in phraseology 5. The main difficulties in understanding phraseologysms 6. Suggestions in phraseology teaching in secondary school Result of the Paper: The theoretical literature of phraseology has been compared and viewed.Also teachers’ questionnairy has been done and the results have been aggregated.Four methodogical lessons in phraseology have been made. Usage of the Paper: the diploma work could be used in phraseology teaching in secondary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFrazeoloģijas mācība vidusskolāen_US
dc.title.alternativePhraseology Teaching in Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record