Show simple item record

dc.contributor.advisorLokmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAtvase, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:53:44Z
dc.date.available2015-03-23T12:53:44Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12596en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9331
dc.description.abstract2 Anotācija Darbā aplūkota intertekstualitātes nozīme reklāmas tekstu lingvistiskās pragmatikas aspektā. Konstatēts, kādi intertekstualitātes veidi tiek izmantoti Latvijas plašsaziņas līdzekļos publicētajās reklāmās, kāda ir to iedarbība uz adresātu un kādi ekspresīvi valodas līdzekļi tiek izmantoti, lai piesaistītu adresāta uzmanību un pārliecinātu par vēstījuma patiesumu. Darbā ir trīs nodaļas, kurās tuvāk apskatīta reklāmas vēsture, būtība un funkcijas, saikne ar dažādiem mākslas veidiem, kā arī reklāmas teksta pragmatiskie aspekti. Analizēts ir gan reklāmas teksta saturs, gan forma. Uzmanība pievērsta ne vien reklāmas tekstam, bet arī vizuālajam un muzikālajam noformējumam, jo arī tie mēdz veidot intertekstuālās saites. Atslēgvārdi: adresants, adresāts, intertekstualitāte, pragmatika, reklāmaen_US
dc.description.abstractThe paper investigates the importance of intertextuality in the aspect of linguistic pragmatics of advertisement texts. It deals with the ways of intertextuality used in advertisements published in the Latvian mass media, their influence on addressee and what expressive means of language are being used to attract the addressee's attention and convince him/her about the sincerity of the message. The paper consists of three chapters which deal with the history, essence and functions of an advertisement, its link with different kinds of art, as well as with the pragmatic aspects of the advertisement text. Both the content and the form of the advertisement text is being analysed. Attention is paid not only to the text of the advertisement but also to its visual and musical design, because they can also create an intertextual link. Key words: adresants, adresāts, intertekstualitāte, pragmatika, reklāmaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleIntertekstualitāte reklāmāsen_US
dc.title.alternativeIntertextuality in Advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record