Show simple item record

dc.contributor.advisorKurpniece, Rozannaen_US
dc.contributor.authorBanaškeviča, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:53:45Z
dc.date.available2015-03-23T12:53:45Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12680en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9336
dc.description.abstractMaģistra darbs «Konceptu realizācija specializētajā reklāmas diskursā» ir veltīts reklāmas konceptu sastāvdaļu analīzei un to teorētisko modeļu izstrādāšanai. Pētījuma mērķis ir noskaidrot specializētā diskursa reklāmas konceptu struktūras un satura īpatnības, kā arī pārbaudīt to efektivitātes lingvokognitīvos parametrus. Darbs sastāv no divām galvenajām daļām. Pirmajā daļā tiek pētīti teorētiskie jautājumi, kas saistīti ar pētījuma uzdevumiem. Otrajā daļā tiek analizēti reklāmas bukleti. Darbam ir pievienots pielikums, kurā ietilpst papildmateriāls teorijai un praksei, kā arī pētniecības materiāls. Šis pētījums palīdzēs labāk saprast specializētā reklāmas diskursa konceptu struktūru un saturu, kā arī reklāmas bukletu iedarbības raksturu un efektivitāti, kas būs interesanti visiem, kuri ir saistīti ar reklāmas un skaistumkopšanas jomām.en_US
dc.description.abstractThe master’s work «Realization of concepts in the specialized advertising discourse» is devoted to the analysis of components of advertising concepts and development of their theoretical model. The purpose of this research – to reveal structural and substantial features of advertising concepts in the specialized discourse and to check up lingual-cognitive parameters of their efficiency. The work consists of two main parts. The theoretical questions connected with research problems are investigated in the first part. In the second part the advertising booklets are analyzed. The appendix is enclosed to the work as well, it contains an additional theoretical and practical material and the material to be examined. This research will help to better understanding of the structure and the subject of concepts in the specialized advertising discourse, and also the nature and efficiency of advertising booklets. It will be interesting for everybody involved in advertising and beauty salon matters.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleKonceptu realizācija specializētā reklāmas diskursāen_US
dc.title.alternativeThe Realization of Concepts in the Specialized Advertising Discourseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record